۴۵۹۹۱۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

جدیدترین خبر از محل حضور سرکرده داعش

سخنگوی حشدالشعبی عراق جزئیاتی جدید از مکان حضور سرکرده گروه تروریستی داعش اعلام کرد.سخنگوی حشدالشعبی عراق جزئیاتی جدید از مکان حضور سرکرده گروه تروریستی داعش اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی حشدالشعبی عراق در گفتگو با المیادین گفت که اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می‌دهد ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در منطقه بین البعاج و القیروان حضور دارد.

احمد الاسدی تاکید کرد که نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی، بغدادی را دستگیر خواهند کرد، زیرا اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این تروریستی در منطقه واقع بین البعاج و القیروان در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه مخفی شده است.

اسدی با اشاره با رقابت آمریکایی‌ها با عراقی‌ها برای از پای در آوردن بغدادی گفت: نیروهای مسلح و داوطلب مردمی عراق برای جمع‌آوری اطلاعات در خصوص این جنایتکار و تحرکاتش و در نهایت از پای در آوردن او با هم همکاری می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما معتقیم بغدادی همچنان زنده است.

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق همچنین از پایان آمادگی‌ها برای آغاز مرحله ششم عملیات آزادسازی غرب موصل خبر داد و گفت: مرحله ششم آزادسازی موصل به زودی آغاز می‌شود و شرایط برای آغاز این عملایت فراهم شده است.

وی افزود: آزادسازی تلعفر بر روند عملیات آزادی موصل تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و به این نبرد فیصله خواهد داد، زیرا داعش توان رویارویی با نیروهای امنیتی در موصل را از دست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله خدا کمک کند تا بتوانید این خونخوار کثیف و پلید و جنایتکار. را از بین ببرید،،،، و ملت مظلوم عراق و سوریه را نجات دهید و کشور را به امنیت و ثبات در بیاورید،،،، به امید پیروزی

    • احسان

      اگه این اتفاق بیفته,خبر خیلی خوبیه واسه عراقیا.امیدوارم ریختن خون مردم بیگناه هرچه زودتر تموم بشه واین جانی به سزای عملش برشه

    • کاتبی

      دعا کنید زنده دستگیر شود این کثافت باید همانند یک موش آزمایشگاهی به درک واصل شود

    • علی کرمانشاه

      تلاش نیروهای امنیتی و ارتش باید سریع باشد بطوری که قطعا توسط سایت جاسوسی امریکا شنود و شناسایی و اگر بستر فراهم نگردد همه را با موشک هوشمند پهبادهای امریکا از بین میبرد برای همین است که بغدادی حامل اطلاعات و یا بسته مهمی است که امریکا برای ‌‌سر او جایزه را به25 میلیون دلار تعین کرد تا هر گونه شبهه را با ایجاد طمع هنگفت از بین ببرد بطوری که حتی محافظ بغدادی را نیز بسوی بوی دلارهای خود بکشاند (حشدالشعبی)باید زیرکانه در چند تیم از نیروهای ویژه با سرعت عمل بالا با پشتیبانی فوق سری حمایت و به سوی محل های مشکوک به حضور هدایت شوند بطوری که در حداقل زمان با پوشش پارازیت که قابل رهگیری نباشند و یا توسط دشمن شناسایی و حذف نشوند که با حداقل زمان ممکن ابوبکر بغدادی (جعبه سیاه) داعش و النصره و حامیان آنها به محل امن هدایت شوند و این عملیات با ارزش ضایع نگردد گرچه قطعا العان نیروهای سردار خیبر شکن حاج قاسم سلیمانی در حال هدایت و راهوری نیروهای عملیات فوق باشند .و بزودی اینشااله با دستگیری و خفت ابوبکر بغدادی دل مردم و دولت سوریه و عراق و خانواده های شهدای مظلوم و رزمندگان دلاور حشدالشعبی و حزب اله سوریه شاد گردد و امریکا و آل سعود و آل خلیفه افشاء و روسیاه شوند.اینشااله...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج