adexo3
۴۶۰۶۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آرزوی «دونالد گلاور» برآورده شد

دونالد گلاور هنرپیشه آمریکایی هفته پیش اعتراف کرد انتخاب شدنش برای ایفای رل لاندو کالریسیان در فیلمی که پیرامون هان سولو در دست ساخت است، وی را به یک آرزوی قدیمی اش رسانده است.

روزنامه بانی فیلم: دونالد گلاور هنرپیشه آمریکایی هفته پیش اعتراف کرد انتخاب شدنش برای ایفای رل لاندو کالریسیان در فیلمی که پیرامون هان سولو در دست ساخت است، وی را به یک آرزوی قدیمی اش رسانده است.
آرزوی «دونالد گلاور» برآورده شد

دونالد گلاور هنرپیشه آمریکایی هفته پیش اعتراف کرد انتخاب شدنش برای ایفای رل لاندو کالریسیان در فیلمی که پیرامون هان سولو یکی از کاراکترهای کلیدی ۸ گانه «جنگ ستارگان» در دست ساخت است و در سال ۲۰۱۸ اکران می شود، وی را به یک آرزوی قدیمی اش رسانده است زیرا او از کودکی، این شخصیت خیالی را که در فیلم های نخست از این مجموعه با بازی بیلی دی ویلیامز ارائه شد، دوست داشته است.

وی گفت: از فرط شادی دیوانه شده ام و توفیق واقعاً بزرگی برای من است. اولین عروسکی که پدرم برای من خرید، عروسک همین کاراکتر بود و انگار همین دیروز بود. به این خاطر به محض واگذار شدن این نقش به من، به پدرم تلفن زدم و قضیه را به او گفتم.

گفتنی است فیلم مستقل هان سولو که روی این کاراکتر متمرکز خواهد بود، به عنوان یکی از فیلم های جنبی و جدید مرتبط با مجموعه استار وارز در دستور کار تهیه کنندگان این مجموعه فضایی ماندگار و بسیار پرطرفدار قرار گرفته و گویای محبوبیت افسانه ای هان سولو هم هست که در این سری فیلم های تقریباً ۴۰ ساله با بازی هریسون فورد بر پرده های نقره ای شکل گرفته است.

البته هریسون فورد که پس از بازگشت به این مجموعه با شرکت در فیلم هفتم «استار وارز» یک بار دیگر خبرساز شد، پس از مشکل پیدا کردن با سازندگان این فیلم اشتیاقی به شرکت در قسمت هشتم نشان نداد و از این فیلم که تهیه آن مدتی پیش به پایان رسید و در اواخر سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد، دوری جسته است. این که جانشین جوان او و فردی که برای بازی در رل هان سولو گزینش شده، چه عملکردی خواهد داشت، مسئله ای است که باید صبر کرد و دید ولی در این تردیدی نیست که ایفای رل لاندو کالریسیان در فیلم مستقل سولو مراتب تکامل و درجات اوجگیری گلاور را کامل تر خواهد کرد.

وی در ورسیون جدیدی از «اسپایدرمن» هم بازی کرده که فیلم ششم از این مجموعه کمیک استریپی خواهد بود و «بازگشت به خانه» نامگذاری شده است و در تابستان آینده پخش خواهد شد. رل او در این فیلم دقیقاً عنوان و توصیف نشده اما قدر مسلم این که رل نخست یعنی خود مرد عنکبوتی نخواهد بود و این بر خلاف سریال تلویزیونی «نهایت مرد عنکبوتی» خواهد بود که سال پیش از شبکه های تلویزیونی آمریکا و اروپا به نمایش در آمد و در آن گلاور یکی از صداپیشه ها بود و به جای اسپایدرمن صحبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج