۴۶۰۷۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«دکتر استرنج» تابستان ۲۰۱۹ می آید

اندک مدتی بعد از اکران موفقیت آمیز اولین ورسیون بلند سینمایی از روی داستان های کمیک بوکی «دکتر استرنج» (دکتر عجیب) بنه دیکت کامبرباچ بریتانیایی و ۴۰ ساله که این رل را ایفا کرده و اوایل تابستان امسال در فیلم کمیک استریپی دیگری همچون «کاپیتان آمه ریکا: جنگ داخلی» نیز در همین نقش و قالب ظاهر شده بود.

روزنامه بانی فیلم: اندک مدتی بعد از اکران موفقیت آمیز اولین ورسیون بلند سینمایی از روی داستان های کمیک بوکی «دکتر استرنج» (دکتر عجیب) بنه دیکت کامبرباچ بریتانیایی و ۴۰ ساله که این رل را ایفا کرده و اوایل تابستان امسال در فیلم کمیک استریپی دیگری همچون «کاپیتان آمه ریکا: جنگ داخلی» نیز در همین نقش و قالب ظاهر شده بود، در یک حرکت فانتزی اقدام به ارائه توصیه ها و تجویزهای پزشکی اش درباره اتفاقاتی کرد که در جریان فیلمبرداری هر دو فیلم برای برخی هنرپیشه های این آثار پر فروش سینمایی روی داده است.
«دکتر استرنج» تابستان 2019 می آید
کامبرباچ در یک تیزر تبلیغاتی در این خصوص آورده است: وقتی کاپیتان آمه ریکا و ایرون من در سکانس پایانی فیلم «جنگ داخلی» با یکدیگر گلاویز شدند، تشخیص من این بود که قلب هر دویشان شکسته است ولی هر چه کوشیدم درمانی را بر آن بیابم، نتوانستم. تنها راه پیشنهادی من این است که این کدورت قلبی را طی زمان ساخت فیلم بعدی از بین ببرند و بر دل های زخمی مرهم نهند و چاره آن نیز برقراری دوستی بین این دو کاراکتر است!

البته اظهار نظرهای بهداشتی و پزشکی کامبرباچ به حرف های فوق ختم نشد و او در قسمتی دیگر از قصه گویی ها و تجویزهایش آورده است: یادتان باشد که من یک پزشک هستم و نه یک مکانیک و در نتیجه هر چه می گویم در راستای بهبودی و درمان افراد است. گاهی حتی صدای شکسته شدن استخوان افراد در جریان درگیری ها در فیلم های پر زد و خورد می آید و کارگردان به شک می افتد که این صدای واقعی است و یا محصول عملکرد تیم تامین کننده صداهای ویژه و افکت های صوتی! در همه حال من دلم به حال مردمی می سوزد که واقعا این گونه مشت ها و ضربات با شدت و حدت واقعی بر سر و پیکرشان وارد آید.

اهالی سینما چندان به حرف های کمدی ـ جدی فوق علاقه ای نشان نداده اند و نگاه آنها به این مسئله است که قسمت دوم «دکتر عجیب» که پس از موفقیت عظیم فیلم نخست ساخته می شود، کی اکران خواهد شد و همین افراد خبر از تابستان ۲۰۱۹ به عنوان زمان اکران «دکتر استرنج ۲» نام برده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج