۴۶۱۳۱۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

جنایت خونین در خانه دوست

جوانی که در جریان درگیری با دوستش و تحت تأثیر ماده مخدر او را با چاقو کشته بود، صبح دیروز از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری انتقال یافت و از سوی قاضی زالی (رئیس دادگاه) و قاضی اسلامی - مستشار - محاکمه شد.

روزنامه ایران: جوانی که در جریان درگیری با دوستش و تحت تأثیر ماده مخدر او را با چاقو کشته بود، صبح دیروز از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری انتقال یافت و از سوی قاضی زالی (رئیس دادگاه) و قاضی اسلامی - مستشار - محاکمه شد.
متهم به قتل در آخرین دفاعیاتش به قضات گفت: «ناسزاگویی‌های مقتول باعث شد عصبانی شوم و در حالی که مواد مخدر مصرف کرده بودم، او را با چاقویی که همراهم بود، به قتل رساندم. اما حالا پشیمانم و تقاضای بخشش دارم!»
شامگاه بیست و یکم اردیبهشت پارسال در پی جنایتی که در حاشیه شهر ورامین اتفاق افتاده بود، بازپرس و کارآگاهان در محل حادثه حضور یافتند. آنها با جسد مرد جوانی به نام یوسف - ۳۷ ساله - که در اتاق پذیرایی خانه‌اش افتاده بود، روبه‌رو شدند. پزشک قانونی هم تشخیص داد قربانی جنایت با ضربه چاقویی بر گردن و قفسه سینه‌اش جان باخته است.پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات کارآگاهان برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. تا اینکه همسایه‌ها شهادت دادند ساعتی قبل مرد جوانی به نام «مرتضی» - ۳۱ ساله - را هنگام خروج از محل قتل دیده‌اند.
مرتضی پس از دستگیری ابتدا منکر قتل شد اما در ادامه بازجویی‌ها و با توجه به آثاری که توسط کارآگاهان در صحنه جنایت جمع‌آوری شده بود، ناچار به اعتراف شد.در جلسه دیروز دادگاه ابتدا کیفرخواست علیه متهم توسط نماینده دادستان ورامین خوانده شد و سپس «ولی دم» - مادر مقتول - از قضات دادگاه برای متهم به قتل درخواست قصاص کرد.آنگاه متهم در برابر قضات ایستاد و گریه‌کنان اظهار ندامت و پشیمانی کرد و گفت: آن روز مواد مخدر مصرف کرده بودم که با دوستم دعوایم شد.
وقتی به من ناسزا گفت در حالی که خشم چشمانم را کور کرده بود، چاقو به دست گرفتم و ناخواسته او را کشتم. من قصد کشتنش را نداشتم، از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم و از مادرش تقاضای عفو و بخشش دارم.قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم برای صدور رأی وارد شور شدند. این در حالی است که با توجه به مدارک موجود در پرونده و درخواست مادر مقتول، طبق قانون حکم قصاص در انتظارش خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهتاب

      ببخشنت که چی ؟؟؟
      بیای بیرون دوباره مواد مصرف کنی و بقول خودت ناخواسته آدم بکشی ؟؟
      چند سال زنده بودی چه گلی به سر خودت زدی ؟
      دیگرون پیشکش .

    • ارش کاظمی

      برو بمیر...مگه هر کی مواد میکشه باید ادم بکشه. باید اعدام بشه تا درس عبرت بشه واسه بقیه..

    • بدون نام

      من اگه بجای اولیای دم مقتول باشم فقط میگم بایستی اینکه قاتل زن بگیره و حق آزار و اذیت نداشته باشه تا ظرف یکسان سر به بیابان باره!!!

    • بدون نام

      جنایت خونین در خانه دوست یا دشمن که توجیه مناسبی نیست بلکه یک کمکی تضاد هم دارد اگر جنایت خونین در خانه دشمن باشد جای هیچ سوالی نمیماند

    • بدون نام

      ای با با در عالم نشگی که آدم حالیش نميشه!! شما چرا کاشه داغ تر از آش میشی داداش بزار یه رضایت بدن دمت گرم من هم یک روزی مهمونت میکنم و نشغت میکنم چرا میخوای نعشگی منو بپرونی مگه شی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج