۴۶۱۳۱۷
۲۱ نظر
۵۰۶۸
۲۱ نظر
۵۰۶۸
پ

قتل شوهر با همدستي فرزندان

جلسه رسيدگي به پرونده زني كه با همدستي دختر و پسرش، شوهر خود را به قتل رسانده، براي چندمين بار تجديد شد.

روزنامه اعتماد: جلسه رسيدگي به پرونده زني كه با همدستي دختر و پسرش، شوهر خود را به قتل رسانده، براي چندمين بار تجديد شد.
٣١ مرداد ٩٢ ماموران پليس جسد مردي ميانسال كه با ضربه‌هاي چاقو به قتل رسيده بود را در بيابان‌هاي رمزآباد تهران پيدا كردند. با بررسي اوراق هويتي مقتول، كارآگاهان خانواده او را در تهران شناسايي و بازجويي از همسرش را آغاز كردند. تحقيقات ابتدايي نشان مي‌داد كه آنها زندگي پر اختلافي داشتند و صداي درگيري‌هاي‌شان از سوي اهالي شنيده شده بود.
زن ٤٠ ساله كه در ابتدا مدعي مفقود شدن ناگهاني شوهرش شده بود، پس از مدتي به قتل با همدستي پسر ١٦ و دختر ٢٠ ساله‌اش اعتراف كرد و گفت: «همسرم مرد پرخاشگري بود و ما براي حرف زدن با او خيلي مشكل داشتيم. اين اواخر هم به رفتارهايش مشكوك شده بودم. فكر مي‌كردم با زني ديگر ارتباط دارد. وقتي بچه‌هايم گوشي‌اش را چك كردند، اين تصور من ثابت شد. او با زني دوست شده و با هم پيامك رد و بدل كرده بودند. شب حادثه، وقتي از بيرون به خانه آمد، سر غذا بهانه‌جويي كرد و با من درگير شد.
تهديد كرد طلاقم مي‌دهد كه ناگهان پسرم محسن، چاقويي برداشت و آن را به سمت پدرش گرفت. وقتي درگير شدند، با چاقو چند ضربه به او زد كه شوهرم بر اثر آن روي زمين افتاد. سپس خودم چاقو را برداشتم و از فرط عصبانيت، چند ضربه ديگر به او زدم كه باعث مرگش شد. مدتي كه گذشت، همراه محسن و دخترم، جسد را به بيابان‌هاي رمزآباد برديم و همانجا رها كرديم. »
با ثبت اعترافات متهمه و تاييد آن از سوي محسن و دخترش، هر سه نفر روانه زندان شدند. چند ماه بعد، كيفرخواست پرونده براي رسيدگي در اختيار شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. از آنجا كه تا روز رسيدگي هيچ يك از اولياي دم شناسايي نشده بودند، رييس قوه قضاييه به عنوان ولي دم، درخواست قصاص متهم رديف اول را كرد. متهمه اما در جلسه دادگاه، برخلاف اعترافاتش در بازجويي‌ها، قتل را گردن پسرش محسن انداخت و گفت: «آن روز با شوهرم درگير شدم اما ضربات چاقو را محسن زد و باعث قتل شد. من به خاطر دفاع از او خودم را قاتل معرفي كردم. »
در ادامه محسن نيز در كمال تعجب حرف‌هاي مادرش را تاييد كرد و گفت: «از بدرفتاري‌هاي پدرم خسته شده بودم. او با زن‌هاي زيادي ارتباط داشت و همين موضوع آزارم مي‌داد. روز حادثه اول پارچه‌اي دور گردنش پيچيدم و بعد با چاقو ضرباتي به بدنش وارد كردم كه باعث مرگش شد. مادر و خواهرم هيچ نقشي در اين قتل نداشتند و آنها فقط كمك كردند تا جسد را به بيابان ببريم. بعد از ارتكاب قتل، به پليس شكايت كرديم و مدعي مفقود شدن پدرمان شديم اما ماموران متوجه نقشه‌مان شدند و دستگيرمان كردند. »
دختر ٢٠ ساله مقتول نيز كه اكنون دانشجوي حقوق است خود را بي‌گناه دانست تا قضات براي صدور راي وارد شور شوند. آنها ادعاي پسر ١٦ ساله مبني بر ارتكاب قتل را نپذيرفتند و همسر مقتول را به جرم قتل عمد به قصاص، محسن را به ٥ سال حبس و پرداخت ديه و دختر ٢٠ ساله را به ٣ سال حبس محكوم كردند. اين احكام با اعتراض متهمان در ديوان عالي كشور رد شد تا براي رسيدگي مجدد در اختيار شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عبداللهي قرار گيرد. جلسه رسيدگي در اين شعبه با يك تغيير مهم آغاز شد.
دو برادر و دو خواهر مقتول پيدا شدند و خود را اولياي دم معرفي و درخواست قصاص كردند. متهمان نيز حرف‌هاي پيشين خود را تكرار كردند. قضات دادگاه اين جلسه را براي رفع برخي نواقص و ابهامات تجديد كردند. صبج ديروز، در حالي كه قرار بود دومين جلسه رسيدگي برگزار شود، قضات دادگاه براي بررسي برخي از شرايط اولياي دم، جلسه را تجديد و به روزهاي آينده موكول كردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب روزگاری شده همش کشتن

    • بدون نام

      من دلم براشون میسوزه.خدا لعنت کنه همچین افرادی رو که باعث آزار و اذیت زن و بچشون میشن

    • بدون نام

      ان شاء الله این دنیاواون دنیا تقاص پس میدی وعجب فرزندان ناخلفی خدابخیرکنه وعجب مادربیرحمی که میخواست کلا قتل روگردن پسرش بندازه تواگه مادری فداکاروهمسری شایسته بودی ازفرزندانت محافظت میکردی نه که میگفتی قاتل پسرمه

    • بدون نام

      خدا خودش قضاوت کنه آدم میمونه چی بگه واقعا که اجرای عدالت روی زمین گاهی اوقات غیر ممکنه

    • راز

      تو بعضی موارد اصلا نمیشه اظهار نظری کرد ولی در هر صورت کشتن یک انسان محکوم هست نمیشه قتل و کشتن کسی رو جایز دانست این همه آدم های بد اخلاق و بد زبان دور و برمون وجود دارن که گاهی آدم رو به ستوه میرسونن ولی قرار نیست که همه شون کشته بشن راه دیگه ایی هم برای خلاصی از همچین آدم هایی هست چرا کشتن ؟ نه این حرف بهانه ای برای قتل نیست هر کسی که این مرد رو کشته باید به مجازات برسه

    • طوطی

      بنظر من کار خوبی کردن ،حقش بوده
      یعنی چی شیرین زبونی و خوش خلقیش مال جای دیگس بد خلقی و بی اعصابی و ناراحتیش بالاسر اینا!!!

    • بدون نام

      پسره شانزده ساله هستش و قتل رو گردن گرفته چون زیر سن هستش.مادره خودش میدونسته چکار میکنه

    • بینام

      دو خواهر دو برادر تا حالا کجا بودن ؟ حالا قصاص میخوان یا دیه؟

    • بدون نام

      ولی زنه به قصاص محکوم شده یعنی قتل روگردن پسرش انداخته ولی دادستان وقاضی قشنگ فهمیدن این افعی دروغ میگه میگم افعی چون میتونست زندگیش روجداکنه ومرتکب قتل وجنایت نشه وبچه هاشوآلوده ی خون پدرنکنه

    • بدون نام

      به جهنم که کشتنش

    • بدون نام

      خاک بر سر همچین خانواده ای

    • بدون نام

      دوست و کاربر محترم. 08/16 فکر کنم عجیب نیست چون بنده هم قصد قضاوت ندارم و این را فقط جهت پیشگیری از کشته شدن و به بیابان انداخته شدن عرض میکنم!!! بهتر آن است که از زن گرفتن منصرف شوند تا کشته نشوند!!! در خلقت هنوزم هیچ کس و هیچ دستگاه و اختراعی زن را نشناخته و زن جزو ناشناخته ترین موجودات روی زمین است،!!!

    • بدون نام

      حقش بود از بین بره من ک دلم خنک شد آدم بد دهن حقشه از رو زمین محو بشه

    • عباد

      عبارت افعی برای این زن پست فطرت کمه .قصدش ازانداختن قتل گردن پسرش ازدواج بامرد دلخواهش بوده این عوضی راباید به درک فرستاد تاقتل دیگری مرتکب نشود.طوطی خانم ازتوبعیداست.

    • پریا

      خاهر وبرادر مغتول دیه میخان ن قصاس این ذن بدبخت با دو بچه قد ونیم غد انثاف داشته باشید.

    • بی نام

      دلیل نمیشه که بداخلاق بوده یا با زن دیگه بوده بکشنش یعنی هرکی شوهرش اخلاق نداره سا با زن دیگه س باید کشته بشه اینجوری که بکش بکشی میشه که نگو خب طلاق بگیره چرا میکشنش حالا قصاص باید بشه تا بدونه نباید یکیا بکشه اونم چند بار

    • بدون نام

      دوستان خواهشا الکی قضاوت نکنید.من در زمان کودکی در چنین شرایطی زندگی میکردم و روزهای خیلی سختی داشتم البته در کنار خانواده.زمانی به آرامش رسیدیم که پدرم به علت بیماری فوت کرد .من به خوبی میدونم که این خانواده چقدر زجر کشیدن و مجبور شدن دست به چنین کاری بزنن.شما تو موقعیت اونا نبودین و خبر ندارین خدا کمکشون کنه.اینم بگم که من با قتل کاملا مخالفم لطفا جبهه نگیرید

    • بدون نام

      کاربر 17:41 عزیزم شما زن نگیر چون بخاطر زبون تلخی که داری صد درصد کشته میشی.زبونت مثل نیش ماره همینم یه روز کار دستت میده.به حرفم گوش بده آفرین بچه ی خوب

    • بدون نام

      عباد جان یک درصد هم به گفته خودن شک نداری ؟
      اگه غیر از این باشه قضاوت شما یه تهمت مسلم به حساب میاد و عقوبت داره چه کاریه بی خود بی جهت خودت رو درگیر یه قفضاوت نادرست کنی واقعا کمی تفکر کن عزیزم ما خودمون و تنها خودمون مسئول حرفی هستیم که از دهنمون درمیاد چرا فکر می کنی میتونی در همورد حتی یک قاتل هر چی دلت خواست بگی ؟

    • بدون نام

      این را میخوام صادقانه و مخلصانه به شما دوستان بگم اونهایی که زن گرفته اند و زندگی میکنند!!! دیگه آش خاله است چه بخورید پا تونه چه نخورید هم پا تونه!! اما اون دسته که هنوز زن نگرفته اند! اینه که می بینید و میشنوید حالا هرکدام هوس میکنید، بسم الله، اما دیگه این همه الدروم بلدروم نداره!!! شماها را یک زن میتونه هفته و ماه ها و سال ها به دنبال خودش تشنه بگردونه و بدون اینکه آسیبی بهشون هم نمیرسه و مردها را تشنه برای گردونن!!! دیگه آه و اشک و ناله ی زاری از دست زن نداره!!! بروید مطیع زن خود باشید پادشاهی کنید ولی با ادعای اینکه مثلاً تو مردی و اون زن نه میشه و نه با این سر به گور میرید!!! اما اگر در مقابل زندان کوتاه بیاید زندگی نرمال و آسوده ای برای خود ترتیب دهید، این دوره و زمونه تفاهم کوه را هم آب میکند، از زنان خود به نیکی یاد کنید آخه مگر کسی چیزی به شما میدهد اگه از بدی زن خود بگویید!!؟؟؟ زنتان را نوازش کنید و تا آنجایی که میتوانید آرزویش را برآورده کنید!!! هرگز بستر خود را از زنتان جدا نکنید و روزانه به زنتان اعلام محبت و علاقه و دوست داشتن بکنید، زنان از مردان قدرشناس ترند و هرگز محبت را فراموش نمیکنند، عیب کاری را در خود بجویید نه زنتان چون زمان در صورت رقابت کم نمی آورند!! کاری به این سادگی و آسانی را برای چه رها میکنید تا به وضع فجیع کشته شوید، اگر حرمت زنتان را داشته باشید هیچ خطری داخلی و خارجی نمیتواند شما را شکست یا آسیب برساند بیایید با زن خود مهربان باشید مهربان،!!!

    • مهتاب

      دمشون گرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج