adexo3
۴۶۱۹۷۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اصغر فرهادی به تماشای کدام فیلم رفت؟

مراسم اکران خصوصی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در ایوان شمس با حضور برخی از سینماگران و اهالی رسانه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در ایوان شمس با حضور برخی از سینماگران، اهالی رسانه و مخاطبان عام برگزار شد.

اجرای این برنامه بر عهده کیوان کثیریان بود که پس از پخش اولین کلیپ این فیلم، ضمن خوش آمدگویی به حاضران گفت: این فیلم از قاعده اصلی ژانر پیروی کرده و ساخته شده است و یکی از آثار خوب جشنواره سی و چهارم بود که دیده نشد و به حق خود نرسید.

مهناز افشار که به دلیل سفر به آلمان در این مراسم حضور نداشت، یادداشتی را آماده کرده بود که توسط کثیریان قرائت شد و در این یادداشت در خصوص با ارزش بودن قصه فیلم گفت.

همچنین اصغر فرهادی در ادامه مراسم بیان کرد: من جز اینکه از حمید تعریف نکنم حرف دیگری ندارم و جای خوشحالی دارد که فیلمشان اکران شد.

وی افزود: خوشحالم دو نفر از دستیارانم که در این سال ها در کنار من بودند یکی به عنوان کارگردان و دیگری به عنوان تدوینگر نقش اصلی را داشتند.

وی ادامه داد: من فیلم را در جشنواره دیدم اما متاسفم در شرایط اکران مناسبی نمایش داده نمی شود. اگر بخواهم در یک جمله فیلم را تعریف کنم باید بگویم فیلم انسانی است، چون فیلمساز جلوتر از مخاطب آدم ها را قضاوت نمی کند.

این کارگردان اضافه کرد: نکته بعدی خطابم به فیلم اولی هایی است که قصد ساخت اولین فیلم بلند خود را دارند. برداشتن این گام بزرگترین موفقیت است، حتی اگر در شرایط سخت تولید شود. نکته بعدی که مهمتر خواهد بود، فیلم اول آزمونی برای فیلمساز است که بداند چه سلیقه ای دارد و تمایل دارد چه فیلمی بسازد؟ مثل فیلم «رقص در غبار» که فهمیدم بخش هایی از آن سلیقه من نیست و در آن زمینه ادامه ندادم.

فرهادی خاطرنشان کرد: به حمید تبریک می گویم که می داند چه مسیری را می خواهد ادامه دهد.

در این مراسم مسعود ردایی، سیاوش حقیقی، پریسا بخت آور، حسن مصطفوی، علیرضا علویان، ستار اورکی، شمس لنگرودی و... حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج