اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۲۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حذف دلالی از بازار سکه و طلا

رئیس اتحادیه فروشندگان صنف طلا و جواهر تهران با بیان اینکه بازار سکه و طلا در کشور ، رونق سابق را ندارد ، گفت: انگیزه سفته بازی و دلالی در این بازار به شدت کاهش یافته یا حذف شده است.

واحد مرکزی خبر: رئیس اتحادیه فروشندگان صنف طلا و جواهر تهران با بیان اینکه بازار سکه و طلا در کشور ، رونق سابق را ندارد ، گفت: انگیزه سفته بازی و دلالی در این بازار به شدت کاهش یافته یا حذف شده است.

احمد وفادار در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: طرح پیش فروش سکه بانک مرکزی هم در این وضعیت بی تاثیر نیست و از این طرح استقبال خوبی نشده است.

وی افزود: افزایش قیمت طلا و سکه باعث شده است بازار فروشندگان طلا و جواهر هم وارد دوره رکود پایدار شود و امیدواریم با تدبیر و تصمیم سازی مناسب بانک مرکزی ، قیمت ها به طور واقعی کاهش یابد تا قدرت خرید شهروندان بیشتر شود و این بازار هم رونق یابد.

آقای وفادار قیمت طلا در داخل کشور را تابع نرخ داخلی ارز و نرخ جهانی طلا دانست و گفت: برای ساماندهی و ثبات قیمت ها باید نرخ ارز هم مدیریت شود.

وی در ادامه از طرح ساخت شهرک طلا در نزدیکی بازار تهران خبر داد و گفت: این موضوع از دو سال پیش مطرح شده و قرار است به زودی ساخت آن آغاز شود.

وفادار گفت: دو هزار تولیدکننده و توزیع کننده محصولات طلا و جواهر و همچنین دفاتر کاری در این شهرک مستقر خواهد شد و به افزایش صادرات هم کمک می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج