۴۶۲۲۹۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امکانات فوق العاده در به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰

تنها سه روز بعد از رو نمایی ازنسخه جدید ویندوز ۱۰ با بیلد نامبر ۱۵۰۰۲ مایکروسافت اعلام کرد که قرار است بسته ویژه ای دیگر با قابلیت های منحصر به فرد را به زودی به بازار ارائه دهد. اما روز گذشته مایکروسافت از بسته ویژه ویندوز ۱۰ با بیلد نامبر رونمایی کرد. این نسخه به روز رسانی شده هم برای کامپیوترهای شخصی و هم برای گوشی های تلفن همراه در دسترس است.

وب سایت کلیک: ویندوز ۱۰ که پس از ارائه نا موفق ویندوز ۸ توسط مایکروسافت منتشر شده است توانسته است تا حدودی نظر کاربران را به خود جلب کند. بعد از انتشار این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت هر سال نسخه های جدید با بیلد نامبرهای جدید را برای کاربران این سیستم عامل پر طرفدار ارائه می کند. روز گذشته مایکروسافت در آخرین به روز رسانی نسخه جدید ویندوز ۱۰ با بیلد نامبر ۱۵۰۰۷ را ارائه کرده است.
امکانات فوق العاده در به روزرسانی جدید ویندوز 10

تنها سه روز بعد از رو نمایی ازنسخه جدید ویندوز ۱۰ با بیلد نامبر ۱۵۰۰۲ مایکروسافت اعلام کرد که قرار است بسته ویژه ای دیگر با قابلیت های منحصر به فرد را به زودی به بازار ارائه دهد. اما روز گذشته مایکروسافت از بسته ویژه ویندوز ۱۰ با بیلد نامبر رونمایی کرد. این نسخه به روز رسانی شده هم برای کامپیوترهای شخصی و هم برای گوشی های تلفن همراه در دسترس است.

در این به روز رسانی، کاربران به تم های بیشتر، اپلیکیشن های به روز رسانی شده و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این که این بسته ویژه شامل تم ها، اپلیکیشن ها و امکانات زیادی است، یکی از قابلیت های جذاب این بسته ویژه آسان شدن کار بر روی چند سیستم است. اجازه دهید تا با ذکر مثال موضوع را بیشتر توضیح دهیم. فرض کنید کاربری بخشی از کارهای شغلی خود را شب در خانه خود انجام داده است و آن ها را به صورت اسناد ابری سازی شده ذخیره کرده است. حال این کاربر صبح هنگام در دفتر کار خود قصد دارد تا ادامه کارهای دیشب خود را به پایان برساند. در صورتی که این بسته ویژه از ویندوز ۱۰ را بر روی هر دو سیستم خود نصب کرده باشد، دسترسی به اسناد ابری سازی شده بسیار ساده تر و آسان تر خواهد بود همچنین این بسته ویژه امکان دسترسی آسان به Edge وب سایت ها را نیز برای کاربران ساده تر و آسان تر کرده است.

مایکروسافت در معرفی این نسخه به کاربران خود این گونه نوشته است: اگر کاربر برای مثال در حال کار کردن بر روی سند پاورپوینت باشد و قبل از پایان کار آن را بسته باشد و لپ تاپ یا پی سی خود را خاموش کرده باشد، بار دیگر که لپ تاپ یا پی سی خود را روشن می کند، یک لینک برای دسترسی مستیم به سند پاورپوینت بر روی Action Center روی دسکتاپ برای کاربر نمایش داده می شود. همچنین در نسخه جدید به کاربر امکان به اشتراک گذاری سایر برگه های باز شده بر روی یک مرورگر با مرورگر دیگر را فراهم می کند. این قابلیت به قابلیت Edge در ویندوز ۱۰ مشهور است.

همچنین مایکروسافت با ارائه این نسخه از ویندوز ۱۰ امکان دانلود تم های بیشتر و جالبی را برای پی سی از Windows Store را در اختیار کاربران قرار داده است. پیش از این نیز در بیلد نامبر ۱۵۰۰۲ مایکروسافت امکان دانلود تم های بیشتر را از طریق اپلیکیشن Setting در اختیار کاربران قرار داده بود. ولی در این نسخه جدید کاربران می توانند به راحتی با رفتن به Windows Store تم های مورد نظر خود را دانلود کرده و از آن ها بر روی پی سی خود استفاده کنند.

اما همان طور که گفته شد این به روز رسانی برای نسخه ویندوز ۱۰ موبایل نیز ارائه شده است. از جمله ویژگی های این نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد. یکی از این ویژگی ها که پیش از این نیز در ماه دسامبر سال گذشته میلادی در خصوص آن شایعات زیادی منتشر شده بود ارائه اپلیکیشن Reset بود. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا اپلیکیشن های خود را به حالت اولیه و اصلی خود بر گردانند. این قابلیت پیش از این برای کاربران نسخه پی سی سیستم عامل ویندوز ۱۰ در دسترس بود که هم اکنون این قابلیت در اختیار کاربران نسخه موبایل ویندوز ۱۰ نیز قرار داده شده است. برای دسترسی به این قابلیت کافی است از منوی Stting وارد بخش System شده و بعد از آن وارد بخش Storage شوید. پس از ورود به این بخش به اپلیکیشن مورد نظر خود مراجعه کنید. در بخش advance Setting اپلیکیشن مورد نظر گزینه Reset وجود دارد که با استفاده از آن کاربر می تواند آن اپلیکیشن را به حالت اولیه برگرداند. با انتخاب این گزینه cash مربوط به اپلیکیشن مورد نظر پاک می شود.

در کنار این قابلیت یک سری تغییرات مثبت برای کاربران Edge فراهم شده است. این کاربران می توانند بزرگ نمایی صفحات وب را تا حدود ۵۰۰ درصد افزایش دهند. این بزرگ نمایی ارتباطی به تنظیمات وب سایتی که کاربر در حال مرور آن است ندارد. همچنین در صورتی که لینکی در صفحه وب سایت وجود داشته باشد به محض کلیک کاربر بر روی آن لینک، اپلیکیشن متناسب با آن باز شده و کاربر می تواند به آن لینک با استفاده از اپلیکیشن مناسب دسترسی داشته باشد.

کاربران نسخه ویندوز ۱۰ موبایل می توانند همگام سازی رمز عبور، پروفایل Wi-Fi و وب سایت های مورد علاقه خود را که در بخش Favorite ثبت کرده است ر به راحتی انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج