۴۶۲۷۲۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

تلاش ها برای یافتن پهپاد ادامه دارد

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران جزییات جدیدی از شلیک ضدهوایی در آسمان تهران را اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران جزییات جدیدی از شلیک ضدهوایی در آسمان تهران را اعلام کرد.

محسن نسج همدانی سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران جزییات شلیک ضد هوایی به یک شی پرنده (پهپاد) در حوالی میدان انقلاب را تشریح کرد و گفت: یک شی پرنده پهباد یا هلی شات یا هر اسمی که بر روی آن می گذارند، چون بدون مجوز در آسمان(منطقه پرواز ممنوع) به حرکت در آمده، به سمت آن تیراندازی شده و پس از آن خودش را از مسیر تیر اندازی خارج کرده است.

او با اشاره به اینکه شهروندان در تماس هایی که داشتند، اعلام کردند که پهپاد در یکی از پشت بام‌های خیابان طالقانی فرود آمده است، گفت: چون ناشناس است نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم که چیست؟ اما پیش بینی می‌کنیم این شی پرنده برای افراد محقق، دانشجو مستند ساز باشد و جای هیچ نگرانی نیست.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه چون خبر اعلام شده در رابطه با فرود پهباد در پشت بام، گزارش‌های مردمی است باید تحقیق صورت گیرد، افزود: در حال حاضر عوامل آتش نشانی در حال فعالیت هستند که به این پهپاد دسترسی پیدا کنند و هنوز قطعیتی در این رابطه وجود ندارد.

همدانی با تاکید بر اینکه رادارهای پدافند هوایی کاملا هوشیار هستند و همه چیز را رصد می کنند، بیان کرد: در حال حاضر این دستگاه به وفور پیدا می‌شود و چون پروژه جدیدی است، مردم دوست دارند که از آن استفاده کنند اما این اطلاعات را ندارند که برای پرواز درآمدن، نیاز به مجوز دارد.

او در پایان گفت: اتفاقاتی که قبلا افتاده، از همین دست بوده بنابراین عطف ما به سبق می‌کنیم و می‌گوییم که این پرنده مربوط به مستندسازان و یا محققان بوده، الان هم همین پیش بینی را می‌کنیم و خارج از این هیچ حدس و گمانی نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      موفق باشیدو پایدار دلاوران ایران

    • بدون نام

      جاسوسی،جاسوسی است دانشجووغیردانشجونمشناسد.این ساده اندیشی است که بگوییم کارمحقق ویاد انشجو است،دانشجویان کارتحقیقاتی رادرسوله دانشگاه یامحوطه خوددانشگاه انجام میدهندنه درسطح شهرانهم درنزدیکی مراکزحساس حکومتی نظام.مطمئناکارجاسوسان بی‌هویت ونامرداست که باپرندهای سبک وارزانقیمت درصدد کسب اطلاعات هستند.

    • حمید هجری

      باسلام باتوجه به تجارب ونیز اوضاع کنونی وحساس منطقه وکشور عزیزمان وفعل وانفعالات داعش وعربستان ودشمنانمان. بنظر میرسه که هوشیار وآماده باید باشیم.ببینید دشمنان علیرغم تمام شیطنتها وآتش بیاری شون خیلی تلاش دارند تا حداقل صدای خرابکارانه ای رو درتهران یاشهرهای بزرگ بلند کنند ولی هوشیاری وقدرت اامنیتی واشراف اطلاعاتی وسرعت عمل مجموعه نیروهای تحت امر فرمانده معظم کل قوا این اجازه رو ازشون گرفته واحتمالا اونها ازتاکتیک انگلیسی واسراییلی شایعات وجنگ روانی وصدها تهدید دروغ دنبال منافعی هستند تا شاید از کوچکترین غفلت ما بهره ببرند. خیلی باید بیشترمراقب باشیم وهیچ مسئله ای نباید ناچیز انگاشته بشه حتی ما مردم برای حفظ امنیت مملکت امسال لازمه که از ترقه وچارشنبه سوری درصورت امکان دست برداریم تا ترفند هلی شات وتهدید بمب وشایعاتی ازاین دست خنثی شود.تشکراز شما که اخبارتون کامل وبااهمیت هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج