adexo3
۴۶۳۲۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تاکید مجلس بر کسب و کار در برنامه ششم توسعه

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه، رویکرد توسعه کسب و کار پیش‌بینی شده و در مجلس مصوب شده است.

خبرگزاری ایسنا: شمس‌الله شریعت‌نژاد درباره مشکلات و دغدغه‌های شهرستان رامسر گفت: برای اشتغال جوانان سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی باید رونق پیدا کرده تا موجب تولید و توسعه شده که در این زمینه تلاش همه مسئولان نیاز است.

وی با اشاره به این‌که «سیاست‌های کلان اقتصادی به دولت وابسته است» افزود: در منطقه گردشگری و در حوزه طبیعت‌گردی برای افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند باید معافیت‌های مالیاتی صورت گیرد تا جاذبه حضور سرمایه‌گذار ایجاد شود.

شریعت‌نژاد با اشاره به این‌که «در برنامه ششم توسعه، رویکرد توسعه کسب و کار پیش بینی شده و در مجلس مصوب شده است» افزود: این مصوبه به شورای نگهبان ارسال شده است اما امیدواریم به سرنوشت برنامه چهارم و پنجم دچار نشود.

وی با بیان این‌که «کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در زمینه تهیه برنامه ششم کمک‌های زیادی به دولت ارائه داد تا موضوعات محوری مانند توسعه کسب و کار ، آب و محیط زیست مدنظر قرار گیرد» تصریح کرد: باید تلاش کنیم ظرفیت‌های اشتغال زایی را افزایش دهیم.

شریعت‌نژاد مهم‌ترین برنامه‌های مجلس که برای منطقه غرب مازندران تاثیرگذار است را تهیه برنامه ششم عنوان کرد و افزود: در برنامه ششم منافع ملی و منطقه‌ای را مد نظر قرار داده و پنج ماه درگیر برنامه ششم بودیم که پشتیبانی از خسارات کشاورزان و حمایت از سرمایه‌گذاران و تصویب پروژه‌ها و توزیع اعتبارات استانی و ملی در این برنامه دیده شده است.

وی تصریح کرد: از سرمایه گذاران برای ایجاد شغل و تولید ملی حمایت کرده و منطقه گردشگری غرب مازندران با تسهیل سرمایه گذاری به موفقیت خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج