۴۶۳۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ازدحام سینمایی‌ها برای دریافت عیدی+عکس

پرداخت عیدی به قشر فعال در حوزه سینما در حالی در حال انجام است که ازدحام و بی‌نظمی، وجه بارز آن شده است.

خبرگزاری ایسنا: پرداخت عیدی به قشر فعال در حوزه سینما در حالی در حال انجام است که ازدحام و بی‌نظمی، وجه بارز آن شده است.

چند روزی است که عیدی ریاست جمهوری به بخش آسیب‌پذیر سینماگران در محل اتحادیه تهیه‌کنندگان در حال توزیع است؛ اما نوع برنامه‌ریزی صورت گرفته ازسوی کمیته ساماندهی صنوف سینمایی به‌گونه‌ای است که شرایط ناخوشایندی را در این مسیر رقم زده است.

برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع هدایای یادشده، باعث شده است که در این چند روز، روبه‌روی ساختمان تهیه‌کنندگان ازدحام جمعیت زیادی دیده شود و این موضوع مورد توجه و بعضا واکنش عابران قرار می‌گیرد.

ازدحام سینمایی‌ها برای دریافت عیدی+عکس

این در حالی است که توزیع این هدیه بی‌سابقه نبوده و با توجه به انجام هرساله آن، با این وجود در نوع توزیع آن توسط دست‌اندرکاران صنوف تغییری به‌چشم نمی خورد. همچنین حضور دو ماشین و چند مامور پلیس در محل هم این کنجکاوی را بیشتر کرده و بیننده را به یاد شرکت‌هایی می‌اندازد که مردم برای گرفتن طلبشان روبه‌روی آنها تجمع می‌کردند!

هنگام حضور خبرنگار ما در محل، روبه‌روی ساختمان تهیه‌کنندگان در خیابان ایرانشهر، علاوه بر زحمتکشان سینمای ایران که پشت دوربین خدمت کرده و می‌کنند، چند بازیگر فیلم‌های قدیمی اکشن دهه ۶۰ هم دیده می‌شدند که گاه انگشت‌های اشاره به سمت‌شان اشاره می‌رفت. بازیگرانی که در روزهای اوج‌شان به علاقه‌مندان امضا می‌دادند و با آنها عکس می‌گرفتند.

طبیعتا امروز حق بخش آسیب‌پذیر سینمای ایران نیست که برای دریافت عیدی ۶۰۰ هزار تومانی که نشان‌دهنده توجهی به این قشر زحمتکش و عاشق هنر هفتم است، بدون نظم و برنامه‌ریزی درست، کنار خیابان ایستاده و مجبور شوند در فشار جمعیت، از یک در کوچک که یک لنگه آن هم برای کنترل ورود و خروج بسته است، وارد شوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج