adexo3
۴۶۳۹۱۷
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

ناراحتی آیت‌ الله یزدی از رد صلاحیت سیدحسن

عضو فراکسیون امید از ناراحتی آیت‌الله یزدی از احراز نشدن صلاحیت حجت‌الاسلام سید حسن خمینی به نقل از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روایت می‌کند.

خبرآنلاین:عضو فراکسیون امید از ناراحتی آیت‌الله یزدی از احراز نشدن صلاحیت حجت‌الاسلام سید حسن خمینی به نقل از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روایت می‌کند.

حجت‌الاسلام احمد مازنی در مصاحبه با خبرآنلاین به دیداری که پس از انتخابات با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشت، اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که ایشان مطرح کردند، گلایه‌ای بود که از برخورد با تائید صلاحیت سیدحسن آقا شده بود. در بین فقهای شورای نگهبان خیلی از این فقهای بزرگواری که شاید مردم فکر می‌کردند نظرشان این بود که سیدحسن آقا رد صلاحیت شود، به صورت جدی معتقد بودند که سیدحسن آقا باید تائید صلاحیت شود و گلایه‌مند بودند از این که آن چه این عزیزان می‌خواستند، محقق نشد.

او افزود: آقای هاشمی می‌گفتند که امتحان هم انجام شد ولی نه به صورت کتبی بلکه آیت‌الله یزدی از حسن آقا به منزلشان دعوت کردند و در آنجا با ایشان مباحثه‌ای داشتند و گفتند که به نظر من ایشان فقیه است و از این که برخی از اعضای دیگر با این کار ایشان همراهی نکردند، خیلی ناراحت شدند. فقط آیت‌الله یزدی هم نبودند. آیت‌الله مومن و خیلی از آقایان دیگر هم همین اعتقاد را داشتند. البته الان قصد ندارم به این بحث دامن بزنم ولی از جمله مطالبی بود که ایشان مطرح کردند. کلا گله‌مند بودند ولی در عین حال توصیه به آرامش و امید به آینده می‌کردند و این که هیچ‌وقت نباید از تلاش برای رسیدن به وضع بهتر ناامید شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      آیت‌الله یزدی از حسن آقا به منزلشان دعوت کردند و در آنجا با ایشان مباحثه‌ای داشتند

    • بدون نام

      صحیح

    • مالک جعفرزاده بیگدیلو

      همه مردم ایران ایت الله حسن خمینی رااصلح می دانند هیچ شگ وتردیدی ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج