۴۶۴۲۳۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

استاد کم‌ظرفیت به کل کلاس صفر داد!

یک استاد دانشگاه خصوصی "شی‌سین" در تایوان به خاطر نمره منفی یک دانشجو در ارزیابی اساتید دانشگاه، کل کلاس را با نمره صفر مردود کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک استاد دانشگاه خصوصی "شی‌سین" در تایوان به خاطر نمره منفی یک دانشجو در ارزیابی اساتید دانشگاه، کل کلاس را با نمره صفر مردود کرد.

"کائو"، استاد تدوین فیلم دانشگاه شی‌سین پس از آن که یکی از دانشجویان مطالب مطرح‌شده در کلاس را توخالی و سطحی ارزیابی کرد، به کل ۱۵۰ دانشجوی کلاس نمره صفر داد و تهدید کرد تا زمانی که دانشجوی مذکور عذرخواهی نکند، نمرات را تغییر نخواهد داد.

مقامات دانشگاه اعلام کرده‌اند که نمرات دانشجویان به حالت عادی برگردانده خواهد شد.

این استاد در صفحه فیسبوک خود از دانشجویان و مقامات دانشگاه عذرخواهی کرده‌ است.

وی در صفحه خود نوشت: به خاطر این نگرانی که در شما به وجود آمد، عذر می‌خواهم اما همچنان معتقدم که این ارزیابی بی‌اساس و ناعادلانه است.

"کائو" در ادامه پست فیسبوک خود افزود: وقتی قرار است یک بازخورد شدید منفی داده شود، باید علت آن نیز گفته شود. من همیشه در طول کلاس از دانشجویان می‌خواهم که سؤالات و نظرات خود را مطرح کنند تا کیفیت تدریس افت نکند.

فرم‌های ارزیابی اساتید در این دانشگاه بدون نام بوده و تا دو سال قبل پس از اعلام نمرات در اختیار اساتید قرار می‌گرفت؛ اما از آن به بعد مسؤولان دانشگاه با این توجیه که در صورت نارضایتی دانشجویان باید استاد از این موضوع مطلع شده و روند خود را اصلاح کند، تصمیم گرفتند که این اطلاعات را در طول ترم به اساتید ارائه کنند.

مسؤولان دانشگاه اعلام کرده‌اند در صورت نیاز در رابطه با زمان ارائه بازخوردها به اساتید بازنگری می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای خبرنگار شما که آمار وضع تحصیلی دانش آموزان اونطرف درمیارید تو مملکت خودمون یه سری هم به مناطق محروم بزنید که چگونه وباچه امکاناتی دارن درس میخونن آره قربونت ببینم چکار میکنی

    • بدون نام

      خیلی کار خوبی کرده. الان که دانشجوها به استادها نمره میدن طبیعیه که کیفیت آموزش افت میکنه و استاد مجبوره برای خوشایند دانشجو به همه نمره بالایی بده .

    • دانشجوی مظلوم nit

      توو دانشگاه های خودمون کم نیستن ازین استادای قد و عقده ایی که فقط و فقط و فقط لقب دکتررررر به یدک میکشن درحالی که به اندازه مورچه هم بارشون نیس و فک میکنن چون استادن هر دلشون خواست بکنن و با آینده این همه داشنجو بازی کنن
      کجاست قانونی که با این استادای متخلف برخورد کنه؟؟چرا باید یه استاد بتونه به دانشجو حرف زور بزنه,حق دانشجو بخوره ولی دانشجو نتونه کاری کنه؟؟چرا باید آموزش و رئیس دانشگاه از استاد حمایت کنن و بگن استاد میتونه هرکاری انجام بده و هزاررررر چرای دیه که فقط ظلم به دانشجوهای بیچارس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج