۴۶۴۳۳۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش ضرغامی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات

رئیس اسبق سازمان صداوسیما از برنامه‌اش برای انتخابات سال آینده و دشواری‌های حسن روحانی در مسیر باقی‌مانده تا اردیبهشت ۹۶ می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اسبق سازمان صداوسیما از برنامه‌اش برای انتخابات سال آینده و دشواری‌های حسن روحانی در مسیر باقی‌مانده تا اردیبهشت ۹۶ می‌گوید.

سیدعزت‌الله ضرغامی با اشاره به شائبه‌های حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده اظهار داشت: ۱۰ سال است که این سوال از من پرسیده می‌‍شود. نمی‌دانم چرا اینگونه است؛ شاید چون آقای لاریجانی در سال ۸۴ در انتخابات شرکت کرد، این ذهنیت درباره من هم به وجود آمده است.

وی افزود: هیچ برنامه، فکر و اقدام خاصی - حتی اقدام‌های فکری و فردی - برای انتخابات سال آینده ندارم. مهم‌ترین وظیفه خود را تقویت جبهه انقلاب اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدالگرا می‌دانم. معتقدم که آرمان‌های انقلاب باید بار دیگر مطرح شده و جبهه‌ای که صادقانه بر اساس این آرمان‌ها حرکت می‌کند، تقویت شود.

ضرغامی در ادامه با اشاره به کارنامه حسن روحانی در طول ۳ سال گذشته گفت: آقای روحانی در سال ۹۲، مهاجم تمام‌عیار بود و چون بیانِ خوبی داشت و طیف مقابلش هم از «طیف خاصی» بودند، توانست رأی مردم را بگیرد اما امروز با توجه به کارنامه‌اش در حوزه‌های فقر، رکود و اشتغال، نارضایتی مردمی بسیار زیاد است. روحانی باید سال آینده از عملکرد خود دفاع کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روحانی می‌تواند با دفاع از عملکرد خود، اعتماد عمومی را جلب کند گفت: بستگی به این دارد که عملکردش در ماه‌های باقی‌مانده تا انتخابات، این ظرفیت مجدد را به وی بدهد که بتواند آرا و اعتماد مردم را جلب کند؛ در این صورت ممکن است رأی بیاورد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برجام به فرجام نرسیده است تأکید کرد: با این وجود، آقای روحانی سعی می‌کند که از مزیت نسبی آن که دیپلماسی خارجی است، بهره ببرد. آقای روحانی با توجه به نارضایتی مردم، مشکلاتی دارد.

ضرغامی ادامه داد: شاه کلید آقای روحانی که برجام، دیپلماسی خارجی و مذاکره با آمریکا بود، امروز با بدعهدی آمریکایی‌ها به نتیجه نرسیده است. آمریکایی‌ها امتحان بسیار بدتر از گذشته در تاریخ دادند.

عضو شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: من هم مانند آقای روحانی معتقدم که برجام را خدا آورد، منتهی خدا آورد تا نشان دهد که آمریکا همین است! نه اینکه فتح‌الفتوحی مانند خرمشهر بود که آن را خدا آزاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم ده تا رای از کروبی بیشتر بیاره خخخخخ

    • بدون نام

      خود ایشان بهتر میداند که امسال اقای ضرقامی کاری ازپیش نخواهند برد جای تقدیرداردکه صادقانه اعلام میکنند تسمیمی ایشان قابل احترام است

    • بدون نام

      چقدر ناز میکنی بیا دیگه ....بیا ببین مردم جقدر درادت دارن به سدا وصیمای میلی بیا ببین میزان مقبولیت شما وحزبت بین مردم چقدر هست بیا ببین که مردم هوشیارن وپخش سیب زمینی دیگه اثر نداره

    • بدون نام

      تو رو خدا جو نگیرتت یه وقت فکر نکنی بخاطر لیاقتهای نداشته ات این ذهنیت در اصولگرایان ایجاد شده نه....

    • بدون نام

      ضرغامی تلویزیون را به گند کشید ,حالا تو خودش چی میبینه ... والا نمیدونم

    • حسین

      الان تحریم ها رفع شده یا از رکود عبور کردیم یا اوضاع اقتصادی بهبود؟از خواب بیدارشیم با وجود باج های زیاد در برجام باز هم بانک ها بسته است که ؟ دولتی که تمام تخم مرغ هایش را در رابطه با آمریکا بگذارد بهتر از این نمی شود

    • بدون نام

      با درایت رهبر معظم و دولت محترم, با پذیرش برجام از یک بحران بزرگ در سطح ملی و بین المللی عبور کردیم. رفتار منطقی و بدور از احساس دولتمردان عزیز, چهره بی رحم و خودخواه سیاستمداران امریکایی را در نزد جهانیان آشکارتر کرد. بی شک با احترام به عقاید یکدیگر و ایجاد وحدت بین همه ملت بزرگ ایران اعم از همه مذاهب و زبان ها و نژادها , آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. پس بکوشیم همدیگر را دوست داشته باشیم بدون تحمیل عقاید و تفکرات خود به دیگران.

    • بدون نام

      وجدان داشته باشید دیگه به هیچ کاندیده ای بی احترامی نکنید تا دشمنان کشورمان خوشحال بشن درسته سختیها زیاده ولی ما کشورمان را دوست داریم به هیچ بیگانه ای باج نمیدیم حتی اگر از جانمان بگذریم و عرصه رو روز به روز روی دشمنانمان تنگ تر کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج