۴۶۴۶۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخواست پلیس از مردم در پی حادثه تلخ پلاسکو

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف محل حادثه پلاسکو را تشریح کرده و از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف محل حادثه پلاسکو را تشریح کرده و از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.

سرگرد علی شریفی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محورهای منتعی به حادثه پلاسکو، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده تردد کلیه وسایل نقلیه به استثنای وسایل نقلیه مجاز در خیابان جمهوری حدفاصل خیابان حافظ تا سعدی و هم چنین خیابان فردوسی حد فاصل میدان امام خمینی تا میدان فردوسی ممنوع است.

وی با بیان اینکه این محدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.

وی در مورد مسیرهای جایگزین خطوط اتوبوسرانی نیز گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با اتوبوسرانی در حدود ۵ یا ۶ خط اتوبوس که از این معابر می‌گذرد تغییراتی ایجاد شده که این تغییرات در مبدا و مقصد به اطلاع مسافران می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست که از حضور در اطراف محل حادثه ساختمان پلاسکو خودداری کرده و خبرها را از طریق خبرگزاری‌های معتبر و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج