۴۶۵۰۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اولین سخنرانی اوباما به عنوان رییس جمهوری سابق

«باراک اوباما» در سخنرانی کوتاه خود پس از مراسم تحلیف «دونالد ترامپ»، ضمن تشکر از حامیانش از دستاوردهای سیاسی دوران ریاست جمهوری خود به نیکی یاد کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از پولیتیکو، تنها یک ساعت پس از برگزاری مراسم ادای سوگند «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا، «باراک اوباما» در سخنرانی تلویزیونی و کوتاه خود ضمن تشکر از حامیانش، از دستاوردهای سیاسی دوران ریاست جمهوری خود به نیکی یاد کرد.

اوباما در نخستین اظهارات عمومی خود پس از اتمام دوران هشت ساله ریاست جمهوری، به یادآوری رقابتهای موفقیت آمیز خود برای راهیابی به سنا و کاخ سفید و همچنین اقدامات خود در مقام رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

اوباما در سخنرانی نوستالژیک خود دوران خدمتش در سمت رئیس جمهور آمریکا را «افتخار زندگی خود» دانست و گفت که رقابت وی برای راهیابی به کاخ سفید از «اعتقاد و باوری راسخ به ملت آمریکا و توانایی آنان برای پیوستن به یکدیگر و ایجاد تغییر در کشور با هدف بهبود شرایط زندگی برای فرزندان و نوادگان ملت آمریکا» سرچشمه گرفته است؛ تغییری که به زعم اوباما «نه از بالا به پایین، بلکه باید از سطوح پایین به بالا ایجاد شود».

رئیس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به ضرورت حفظ روحیه خوش بینی در دوران ریاست جمهوری ترامپ به حامیان خود گفت که فعالیتهای انتخاباتی وی [اوباما] «قدرت امید را اثبات کرده است».

اوباما در پایان سخنرانی عمومی خود گفت: «این امیدواری به معنای غفلت عامدانه از تمام چالشهای فراروی آمریکا نیست، بلکه امیدی است در مواجهه با شرایط دشوار، امیدی در مواجهه با ابهام و عدم قطعیت. ما قدرت امید را ثابت کرده ایم و از طریق این فرآیند، من و میشله، در زمره مردان و زنان پیشگام شما بودیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج