adexo3
۴۶۶۷۳۵
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

عضو شورای شهر: همان روزی که حادثه خیابان جمهوری پیش آمد،قالیباف باید می رفت

یک عضو شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه پلاسکو گفت: در آتش‌سوزی‌ای که در گذشته در خیابان جمهوری رخ داد، بنده به عنوان عضو شورای شهر طی تذکری درصحن شورا اعلام کردم که آیا شهردار تهران نباید استعفای خود را برای التیام آلام مردم شهر تهران به شورای شهرتقدیم کند؟

روزنامه آرمان: یک عضو شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه پلاسکو گفت: در آتش‌سوزی‌ای که در گذشته در خیابان جمهوری رخ داد، بنده به عنوان عضو شورای شهر طی تذکری درصحن شورا اعلام کردم که آیا شهردار تهران نباید استعفای خود را برای التیام آلام مردم شهر تهران به شورای شهرتقدیم کند؟

محسن سرخو افزود: اگر شهردار محترم تهران در زمان حادثه خیابان جمهوری استعفا می‌دادند، اکنون در پلاسکو شاهد تخریب این ساختمان در نتیجه عدم وجود تجهیزات آتش‌نشانی نبودیم.

وی درباره بودجه آتش‌نشانی گفت: با کمال تاسف از میزان بودجه ای که به آتش نشانی اختصاص داده شده، تنها یک سوم آن به این سازمان اختصاص یافته است و مشخص نیست چه مقدار از این میزان تخصیص داده شده به سازمان آتش نشانی پرداخت شده است. وی ادامه داد: شورای شهر ۳ مصوبه درباره تقویت تجهیزات شورای شهر به تصویب رساند و در این مصوبه‌های شورای شهر آمده که شهرداری باید گزارش تمامی ساختمان‌های صنعتی، تجاری، اداری و مسکونی را که مشکل ایمنی دارند،‌ به شورای شهر ارائه دهد اما تا این لحظه هیچ‌گونه گزارشی از سوی شهرداری در این مورد به شورا داده نشده است.شهرداری موظف به پیگیری این ساختمان‌ها در جهت ایمن‌سازی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهردار تهران توجهی به مصوبات شورای شهر ندارد، گفت: اولویت‌های شهردار تهران غیر از مصوبات شورای شهر است. شهرداری پست سیاسی نیست و متاسفانه از زمان آقای احمدی‌نژاد، شهرداری تهران از یک سازمان اجرایی، عملیاتی و فنی به سکویی برای رسیدن به ریاست جمهوری و مباحث سیاسی تبدیل شد. سیاسی کردن مدیریت شهر غلط است و موجب می‌شود با عینک تبلیغاتی به مدیریت شهری و سیاسی نگاه شود.

سرخو افزود: با سیاسی کردن مدیریت شهری غفلت قابل توجهی از کار اجرایی صورت می‌گیرد، همان‌طور که در حال حاضر شاهد این غفلت‌ها هستیم. وی ادامه داد: این روزها صداوسیما به مخزن اسرار شهردار تهران و گلایه‌های شهردار تهران تبدیل شده است، اما دریغ از مدیریت بحران در شهر تهران.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به قالیباف چه مربوط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • user

      به نظر من شورای شهر رو باید جمش کرد. یه عده ورزشکار و هنرپیشه و بیکار جمع شدن پول یامفت می گیرن و به هیچ دردی هم نمی خورن.

    • بدون نام

      تهران رو گند بزنه ترافیک منفجر کنه هر بلایی سرش بیاد تا شهردارش رییس جمهور نشه ول کن معامله نیست که نیست.

    • بدون نام

      نه تنها جناب اقای سرخو اقای قالیباف بلکه شما اعضاءشورا شهرم یاید استفعا بدهید مگر این اینج بحث گرو کشی است همه ء!!شما مقصرید با این سخنان اشتباه ومسولیت این فاجعه غم اانگیز که حتئ فکر ش انسان دگ رگون میکند از سر خود باز نکنید اگر شورای شهر کارئ نیست پس چرا تشکیل شد واین همه اعضا با یال وکوپال یرای انتخاب شدن تبلیغات کردند توراخدا کمی وجدان داشته باشید پس اگر بودجه ای برای اتش نشانی مشخص میشود یاید رقمی بالا باشد چرا چون این نهاد هم جان خودشان وهم گرفتاران حادثه در خطر است پس این نهاد قلب طپنده کشور است اعضا شورا مگر باید از چند جا حقوق بگیرند هم از فدرایسیون مربوبطه هم از شورای شهر وهم ان همه پول وهدیه که سرمایه گذاری کردنند نه اقا همه شما شما باید بروید زیرا عمق فاجعه انقدر زیاد است که فراموش نمیشود زیرا این بار به نا حق وبیگناه جوانهای اتش نشان ویا مدیر عملیاتی شهید شدند این حادثه عظیم نه تنها ایران بله دنیا را در بهت وماتم برد لطفا سجاده اب نکشید این پایه از ریشه اشتباه تشکیل شد وکسی تا قبل از هر حادثه بفکر اصلاح نهادی نیست شماهم مقصرید مگر دل ارام میگیرد با دیدن هر روز از این فاجعه برای التیام دل خوننین خانواده این عزیزان همگی بروید کشور دلسوز وهمدرد میطلبد نه اسم ورسم

    • بدون نام

      قالیباف استعفا

    • بدون نام

      خودت برو که به هیچ دردی نمی خوری

    • بدون نام

      اگر قالیباف میرفت چه کسی اوار برداری پلاسکو را انجام میداد.

    • روهام

      قالیباف که صددرصد باید برود اما اینجابیشترین نظرم به شورای شهرمیباشد ورزشکار بیسواد وهنرپیشه بیسواد وغیره که حتی اینقدر بی معلومات وبیسواد هستند دیدم که مینویسم وهیچگونه مدارک مهندسی آنهم ازنوع شهرسازی وسازه وعمران ندارند چگونه وچطور باید درشورا باشند شورا جای تحصیل کرده وآگاه ودور اندیش هست شورا باوزنه وشعر و۰۰۰۰۰۰۰که اداره نمیشه این همه افراد باسواد ودانشگاهی داریم که باید ازوجودشان استفاده نماییم آمین

    • سیدمجید

      خیلی اگر مردی و اهل شعار نیستید که هستید و ژورنالیستی حرف میزنید چرا خودت سمبلیک هم که شده استعفا ندادید چرا میخواهید به هر طریقی عقده های خود را بر سر مرد جهاد و تلاش خالی کنیدند

    • بدون نام

      قالیباف خار در چشم حسودان و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج