اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۱۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

استاندار تهران چقدر حقوق می گیرد؟

ماهانه ۳ میلیون تومان حقوق می گیرم و برای ریاست جمهوری هم کاندیدا نمی شوم چون این پست در قد و قواره من نیست و باید آدم پایش را اندازه گلیمش دراز کند.

خبرگزاری مهر: استاندار ۵۲ ساله تهران می‌گوید اگر دوباره به دوران جوانی بازگردد صد در صد در علوم زمین شناسی فعالیت خواهم کرد.

ماهانه ۳ میلیون تومان حقوق می گیرم و برای ریاست جمهوری هم کاندیدا نمی شوم چون این پست در قد و قواره من نیست و باید آدم پایش را اندازه گلیمش دراز کند.

نام و امضای مرتضی تمدن ۱۶۰۰روز است که در زیر نامه ها و بخشنامه های و احکام استانداری تهران به عنوان استاندار پایتخت به چشم می خورد. عالی ترین مقام استان تهران سوابقی مانند نمایندگی مردم شهر کرد در مجلس هفتم، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، مشاور اقتصادی رئیس جمهور، معاون امور مجلس و استانهای وزارت صنایع و مدیرکل صدا و سیمای قم و خراسان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

تمدن متولد ۳۰ آبان ماه ۱۳۳۸ است و هم اکنون با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت در حال ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در مقطع دکترا است. ۲ فرزند پسر دارد که یکی مهندس صنایع و دیگری سرباز وظیفه است. آقا مرتضی اهل آشپزی نیست و تنها می تواند با هزار زحمت آبگوشت بار بگذارد. خودروی شخصی اش پژو ۴۰۵ و علاقه زیادی هم به سریالهای طنز دارد.

استاندار ۵۲ ساله تهران در آستانه سال نو مطالب جالبی از زندگی شخصی خود عنوان می کند.

امسال قصد سفر دارید؟

قرار است امسال عید دست در دست همسر و مادر عزیزم و فرزندانم به پابوس امام رضا(ع) برویم.

خرید عید موفقیت آمیز بود؟

اصلا وقت نداشتم برای خرید عید بیرون بروم. ولی روزهای پایانی سال همراه با همسرم به نمایشگاه بهاره و مد و لباس و برخی بازارها رفتیم. البته ناگفته نباشد که چون من زیاد خانه نیستم و تعطیلات نوروز هم در استانداری هستم زیاد بار خرید عید نداریم.

حقوق شما سال ۹۰ حدود ۲ میلیون تومان بود آیا تغییری کرده است؟

من حقوقم را از صدا و سیما می گیرم. اصل حقوقم یعنی پایه حقوقم ۲ میلیون و نیم است ولی با اضافه کار شاید ۳ میلیون تومان شود. البته من خودم متوجه نمی شوم که برای من چقدر حقوق ریختند. اصلا حریص نیستم که چقدر حقوق می گیرم.

تصویری از شما در خبرگزاریها منتشر شده که رئیس جمهور با دست مانع از حرکت شما شده ماجرای آن چیست؟

ماجرا از این قرار است که با آقای دکتر احمدی نژاد به اسلامشهر رفته بودیم تا پروژه مسکن مهر را افتتاح کنیم. در کنار بازدید تعدادی از شهروندان زیر باران شدید نامه هایی در دست داشتند تا به رئیس جمهور بدهند. من به آقای رئیس جمهور گفتم من نامه ها را جمع می کنم شما بروید پروژه ها را افتتاح کنید و ایشان گفتند شما نروید خودم می روم. بعد آقای رئیس جمهور از نرده ها بالارفته و نامه را جمع کردند و با مردم هم صحبت کردند.

آیا از دوستان کسی به شما پیشنهاد داده است کاندیدای ریاست جمهوری یا مجلس شوید؟

من اصلا در قد و قواره ریاست جمهوری نیستم. انسان نباید پایش را از گلیمش بیشتر دراز کند. در مورد نمایندگی مجلس هم باید بگویم که من از ۴ سال نمایندگی شهر کرد خاطره خوبی ندارم. وقتی مجلس آمدم دیدم که باید همه کاری را انجام دهم غیر از قانونگذاری برای همین دیگر دوست ندارم به مجلس بروم.

در سال ۹۱ معاونتهای خودتان را توبیخ کرده اید؟

الحمد لله معاونتهای استانداری مردان پرکار و پر تلاشی هستند که همیشه راهنمای بنده بودند و اگر قرار به توبیخ باشد آنها باید من را توبیخ کنند.

آیا در بحث مدیریت با استانداران دیگر رقابت هم دارید؟

بیشتر رفاقت است تا رقابت و از نظر و پیشنهاد یکدیگر استفاده می کنیم. نمی شود کلی گفت مدیریت کدام استان مشکل تر است ولی هر چقدر استانی غیر برخوردار تر باشد مدیریت آن هم مشکل تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      با سلام همانطور که حقوق ایشان اضافه نشده شنایشان نیز اضافه نشده از آبان 1338 تا الان یعنی فروردین 92 میشه 53 تا 54 سال نه 52 سال

    • red

      دقیقأ هفت و نیم برابر من حقوق می گیره !!
      و من هم هفت و نیم برابر اون کار می کنم !!
      هفت و نیم = هفت و نیم .
      به این میگن عدالت ... !!
      ...
      هر دو هفت و نیم اند اما این کجا و آن کجا ...

    • بدون نام

      آقاجون خيلي ها هستند بعد رسيدن به اين پست ها نه تنها حقوق نميگيرند بلکه حاضرند براي رسيدن به اين پست ها خيلي خيلي هم هزينه کنند.

    • بدون نام

      قديمي ها حرف زدن و واقعا هم بايد حرف هاشون رو با اب طلا نوشت از قديم گفتن سير از گرسنه خبر نداره سواره از پياده

    • بهنام

      مجله جان فکر کنم يه صفرش رو جا انداختي ، اصلاحش کن، البته چيزي نيستا همش يه صفر ناقابله همين ... .

    • بدون نام

      حقوق ایشان همانی است که فرمودند ولی چون خزانه هست نیازی به دریافت حقوق نیست.خدا رو شکر من مسئولیتی تو این مملکت ندارم والا با دیدن این همه فقر فقرا شاید و شاید کمی سکته می زدم البته اگر کمی وجدان داشتم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج