adexo3
۴۶۸۱۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فرماندار کالیفرنیا: با «ترامپ» مبارزه می کنم

فرماندار کالیفرنیا با سردادن شعارهایی علیه رئیس جمهور جدید آمریکا وعده داد که از قوانین ترقی خواهانه ایالت تحت نظارت خود در مقابل مداخله دولت فدرال دفاع خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: فرماندار کالیفرنیا با سردادن شعارهایی علیه رئیس جمهور جدید آمریکا وعده داد که از قوانین ترقی خواهانه ایالت تحت نظارت خود در مقابل مداخله دولت فدرال دفاع خواهد کرد.

«جری براون» فرماندار ایالت کالیفرنیا روز سه شنبه با سردادن شعارهایی علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا قول داد که از قوانین ترقی خواهانه ایالت تحت نظارت خود در مقابل مداخله دولت فدرال دفاع خواهد کرد.

براون دموکرات بدون ذکر نام «ترامپ» قول داد که در مقابل اقدامات رئیس جمهور آمریکا برای اجرای وعده های انتخاباتی خود مبنی بر اِخراج مهاجران غیرقانونی و عقب نشینی از روند حفاظت اقلیمی ایستادگی نماید.

فرماندار کالیفرنیا در نطق سالانه خود در شهر «ساکرامنتو» گفت: «اجازه دهید شفاف بگویم. ما از هر زن، مرد و کودکی که برای برخورداری از زندگی بهتر به اینجا آمده و در رفاه و بهزیستی ایالت ما سهیم بوده است، دفاع خواهیم کرد».

گفتنی است جمهوریخواهان ایالت کالیفرنیا که تنها یک سوم از قانونگذاران را در این ایالت عمدتاً دموکرات تشکیل می دهند، احساسات پرشور براون را تحسین می کنند؛ اما نگران آن هستند که لفاظی های فرماندار کالیفرنیا با فاصله انداختن میان دولت جدید آمریکا و فرمانداری این ایالت بودجه مورد نیاز برای برنامه های مهم را در معرض خطر قرار دهد و سبب کاهش نفوذ و تأثیرگذاری ایالت کالیفرنیا شود.

در همین ارتباط، «جیم نیلسون» سناتور ایالتی کالیفرنیا برای حومه ساکرامنتو گفت که «ایالت کالیفرنیا در حال ورود به جنگ با واشنگتن دی. سی است و این مسئله به ضرر کالیفرنیا خواهد بود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج