۴۶۸۳۱۸
۵۱۶۴
۵۱۶۴
پ

مشکل قطع تماس در ایرپادهای بی سیم اپل

یکی از کاربران اپل در فروم های پشتیبانی این شرکت این پست را منتشر کرده است: ایرپادها به خوبی با آیفون ۶ اس پلاس (iOS ۱۰.۲) همگام می‌شوند اما به صورت تصادفی حین مکالمه اتصال آنها قطع می‌شود.

وب سایت تک شات: ایرپادهای اپل به عنوان یکی از بهترین هدست های بلوتوث موجود در بازار برای دستگاه‌های iOS به بازار عرضه شدند. یکی از دلایل برتری این ایرپادهای جدید اپل مجهز بودن آنها به تراشه جدید W۱ است که به آنها امکان می دهد با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با هدست‌های بلوتوث معمولی به دستگاه‌های iOS متصل شوند. در هر حال به نظر می‌رسد که این هدفون‌ها به تازگی به مشکل خورده اند، و برخی کاربران از قطع شدن تماس حین استفاده از ایرپادها خبر داده‌اند.
مشکل قطع تماس در ایرپادهای بی سیم اپل

یکی از کاربران اپل در فروم های پشتیبانی این شرکت این پست را منتشر کرده است: ایرپادها به خوبی با آیفون ۶ اس پلاس (iOS ۱۰.۲) همگام می‌شوند اما به صورت تصادفی حین مکالمه اتصال آنها قطع می‌شود.
اتصال بلوتوث قطع شده و من باید به صورت دستی مجدد آن را برقرار کنم. این اتفاق حین مکالمات طولانی چندین بار و بدون پیروی از هیچ الگوی خاصی اتفاق می‌افتد. شارژ ایرپادها کامل است. نکته جالب اینجاست که این اتفاق حین گوش دادن به موسیقی با استفاده از ایرپادها اتفاق نمی‌افتد و تنها تماس های صوتی دچار مشکل می‌شوند.

به گفته برخی کاربران این اتفاق هر یک ساعت یک بار می‌افتد در حالیکه برخی کاربران هر یک دقیقه یک بار با این مشکل مواجه می‌شوند، واضح است که چنین مشکلی تا چه حد می‌تواند آزاردهنده باشد.

خبر خوب این است که ظاهرا اپل وجود این مشکل را تایید کرده و به دنبال برررسی و پیدا کردن راه حلی برای رفع آن است. در این میان، ظاهرا بخش عمده‌ای از کاربرانی که به این مشکل خورده‌اند از آیفون ۶ اس یا ۶ اس پلاس استفاده می کنند، البته برخی از کاربران آیفون ۷ نیز از وجود چنین مشکلی خبر داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج