۴۶۸۵۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بلک‌بری مرکوری در MWC ۲۰۱۷ رونمایی می شود

کمپانی بلک بری که چندی پیش تمامی فرآیند طراحی، تولید و فروش گوشی های هوشمند خود را به شرکت TCL واگذار کرده بود، امروز با انتشار تیزری جدید، از تصمیم خود برای معرفی آخرین اسمارت فون ساخت مهندسان داخلی خود در کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC ۲۰۱۷ خبر داد.

وب سایت تک شات: کمپانی بلک بری که چندی پیش تمامی فرآیند طراحی، تولید و فروش گوشی های هوشمند خود را به شرکت TCL واگذار کرده بود، امروز با انتشار تیزری جدید، از تصمیم خود برای معرفی آخرین اسمارت فون ساخت مهندسان داخلی خود در کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC ۲۰۱۷ خبر داد.
بلک‌بری مرکوری در MWC 2017 رونمایی می شود

گوشی هوشمندی که با اسم رمز بلک بری مرکوری در فضای مجازی شناخته می شود و بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز از آن به بیرون درز کرده است، از صفحه کلیدی فیزیکی که بهتر از صفحه کلید گوشی بلک بری پریو عمل خواهد کرد، بهره می برد و به عنوان اولین گوشی بلک بری مجهز به اسکنر اثر انگشت روانه بازار خواهد شد. گفته می شود که این سنسور بر روی دکمه اسپیس (Space) گوشی تعبیه شده است.

استیو سیستولی، مدیرعامل و رئیس شرکت TCL، امروز پستی را در شبکه اجتماعی توییتر ارسال کرده است که در آن به رونمایی از اسمارت فونی متمایز توسط بلک بری موبایل در MWC ۲۰۱۷ اشاره شده است. در این پست، یک تصویر متحرک با عبارت BlackBerry Mercury بر روی آن مشاهده می شود.

گفته می شود که صفحه کلید فیزیکی این گوشی در زیر نمایشگر تعبیه شده است که می تواند گواه خوبی بر ادعای آقای سیستولی باشد که عنوان کرده بود این گوشی با طراحی و شکل و شمایلی متمایز در این رویداد بزرگ معرفی خواهد شد. که البته این اطلاعات فعلاً در حد شایعه هستند و هنوز به طور رسمی تایید نشده اند.

با این حال، در خصوص مشخصات این گوشی نیز باید گفت که از نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز می توانند با استفاده از سنسور ۱۸ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی سلفی، تصاویر و ویدیوهای کم نظیری را ثبت کنند. گفتنی است طول عمر باتری این گوشی برابر با دو روز عنوان شده است.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص سایر ویژگی ها و مشخصه ها، قیمت و حتی زمان عرضه این گوشی به بیرون درز نکرده و تا به این لحظه، اطلاعات پنهان زیادی از این گوشی باقی مانده است که باید تا نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ صبر کرد و منتظر خودنمایی بلک بری در این رویداد بود.

به گفته سیستولی، این گوشی در ۲۵ فوریه یعنی دو روز قبل از آغاز به کار رسمی نمایشگاه رونمایی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج