۴۶۸۸۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مراسم تحلیف ترامپ در توییتر رکورد شکست

مراسم تحلیف چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، ۶.۸۲۴ میلیون بازدیدکننده آنلاین داشته که از میزان ۶.۸ میلیون نفری که نتایج انتخابات را از طریق توییتر دنبال کرده‌اند، بیشتر است.

وب سایت آی تی رسان - محمد قریشی: شاید توییتر برای پخش محتوای آنلاین با شرکت‌های رسانه‌ای درحال معامله باشد ولی سیاست در این پلتفرم جایگاه ویژه خود را دارد. براساس گزارشات، مراسم تحلیف چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، ۶.۸۲۴ میلیون بازدیدکننده آنلاین داشته که از میزان ۶.۸ میلیون نفری که نتایج انتخابات را از طریق توییتر دنبال کرده‌اند، بیشتر است.
مراسم تحلیف ترامپ در توییتر رکورد شکست

براساس حساب رسمی دولت در توییتر، بیشترین میزان بازدید ۳۷۷۰۰۰ نفر بوده که در زمان قسم خوردن ترامپ صورت پذیرفته است، این میزان از ۲۴۴۰۰۰ بازدید برای نتایج انتخابات نیز بیشتر محسوب می‌شود.

شاید این رقم در نگاه اول چشمگیر به‌نظر برسد ولی برخلاف برنامه‌های تلویزیونی که میزان بازدید را براساس دقیقه محاسبه می‌کنند، در فضای آنلاین این میزان به ۳ ثانیه کاهش می‌یابد. متاسفانه توییتر آمار برحسب دقیقه را اعلام نکرده است. نزدیک به ۶ ساعت مراسم تحلیف ترامپ به طول انجامید در نتیجه نمی‌توان آمار دقیق بازدیدکننده‌ها را بدون بازدید متوسط محاسبه نمود. برای مقایسه شرکت نیلسن اعلام کرده که ۳۰.۶ میلیون نفر مراسم تحریف رییس جمهور را از طریق ۱۲ شبکه تماشا کرده‌اند.

توییتر برای پخش مراسم با یوتیوب و فیس‌بوک و شرکای رسانه‌ای آن‌ها رقابت کرده است. یکی از ویژگی‌های مثبت برای کاربران توییتر در زمان مشاهده ویدیو، امکان توییت کردن است. در پایان این مراسم ۱۲ میلیون توییت صورت گرفته بود، برای مقایسه بد نیست به ۷۵ میلیون توییت در روز انتخابات و طی ۲۴ ساعت اشاره کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج