adexo3
۴۶۹۰۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با گذشت بیش از ۱۷۰ ساعت از وقوع حادثه؛

آخرین وضعیت عملیات آتش نشانان در پلاسکو

سخنگوی ستاد بحران پلاسکو اعلام کرد که تلاش‌ها برای یافتن و خارج کردن پیکر آخرین شهید آتش نشان و چند شهروند دیگر از زیر آوار وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا:‌ سخنگوی ستاد بحران پلاسکو اعلام کرد که تلاش‌ها برای یافتن و خارج کردن پیکر آخرین شهید آتش نشان و چند شهروند دیگر از زیر آوار وجود دارد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره آخرین وضعیت محل اظهار کرد: تا کنون پیکر ۱۴ تن از شهدای آتش نشان از زیر آوار خارج شده که با احتساب آتش‌نشانی که در بیمارستان شهید شد، تعداد شهدای آتش نشانی اکنون ۱۵ تن است.

ملکی با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها و اطلاعات، پیکر یکی دیگر از آتش نشانان هنوز در زیر آوار است گفت: تلاش‌ها برای شناسایی محل و یافتن پیکر این آتش نشان همچنان ادامه دارد.

وی درباره وضعیت افراد عادی و غیر آتش نشان که در زیر آوار مانده‌اند، گفت: پیکر ۴ تن از این افراد از زیر آوار خارج شده و پیش بینی‌ها حاکی از این بود که حداکثر ۱۰ تن از افراد غیر آتش نشان در زیر آوار حضور داشتند که تلاش‌ها برای یافتن این افراد ادامه دارد.

وی درباره روند آواربرداری و عملیات در این محل نیز گفت: عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد و آتش‌نشانان مشغول عملیات هستند و آنطور که به من اطلاع دادند، تا صبح امروز بیش از ۹۰ درصد آوار پلاسکو از محل خارج شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج