۴۷۱۰۱۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

خط و نشان کیهان برای کارگردان سینما

در پی انتشار خبری با عنوان «آقای کارگردان لطفا به این دو سؤال پاسخ دهید» در ستون اخبار ادبی هنری روزنامه در تاریخ دوم بهمن سال جاری، کارگردانی که در این خبر، هدف پرسش قرار گرفته بود اقدام به انتشار جوابیه در رسانه دیگری کرد و کیهان را متهم به عدم رعایت رفتار حرفه‌ای کرده است!

کیهان نوشت: در پی انتشار خبری با عنوان «آقای کارگردان لطفا به این دو سؤال پاسخ دهید» در ستون اخبار ادبی هنری روزنامه در تاریخ دوم بهمن سال جاری، کارگردانی که در این خبر، هدف پرسش قرار گرفته بود اقدام به انتشار جوابیه در رسانه دیگری کرد و کیهان را متهم به عدم رعایت رفتار حرفه‌ای کرده است!
ابوالحسن داودی در رفتاری بیرون از ادب و کاملا غیرحرفه‌ای پیغام فرستاده بود که با من تماس بگیرید تا به شما جواب بدهم! این در حالی است که طبق قانون و اخلاق حرفه‌ای، فردی که قصد پاسخ به خبر یک رسانه را دارد باید مطابق معمول، جوابیه خود را خطاب به مدیرمسئول آن رسانه نوشته و به طور اختصاصی برای همان رسانه ارسال کند. کاری که آقای داودی انجام ندادند!
این کارگردان محترم همچنین در بخشی از یادداشت خود آورده است: «نويسنده ستون كيهان پرسيده كه چرا بسيجى‌ها و حزب‌اللهى‌ها و جهادگران را در حال بالا رفتن از ديوار نشان داده‌ام!... كاش نگارنده محترم از خودش مى‌پرسيد در نسخه خيالى‌اش و در صحنه ذكر شده چه نشانه و سندى ديده كه فكر كرده منظور فيلمساز از تصوير اين گروه مهاجم، بسيجى‌ها و يا حزب‌الهى‌ها و جهادگران و يا تثبيت‌گران امنيت كشور بوده‌اند؟»درباره این بخش از نوشته آقای داودی باید گفت که آنچه ایشان به عنوان گروهی مهاجم به دفتر انتخاباتی یک شخصیت سیاسی به تصویرکشیده، نشانه‌های جوانان حزب‌اللهی و بسیجی را دارد و هر ناظر بی‌طرفی نیز فیلم را ببیند، فقط به همین برداشت می‌رسد.
ضمن اینکه این بخش از فیلم، در نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۷ وجود داشته و جای خوشحالی است که سازندگان فیلم «زادبوم» در نسخه جدید این فیلم، اقدام به اصلاح آن نموده‌اند.
داودی در چند جای جوابیه عجیب خود، اتهاماتی به کیهان وارد کرده است که به دلیل کثرت استفاده در
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه این کیهان کی میخواد دست برداره از این رفتارش .بخدا همه رو خسته کرده دیگه .ما که روزنامه اش رو اصلا نمیخونیم خواهشا انقدر مزخرفاتش رو اینجا نیارید .اینجا هم نمیتونیم راحت باشیم از دست کیهان

      پاسخ ها

      • سلی

        موافقم

    • بدون نام

      جون هر کسی که دوست داری به هر مقوله دخالت نکن
      چون کیهان هستی فکر میکنی عقل کل هستی؟
      از سیاست و اقتصاد و جامعه گرفته تا هنر و ورزش و مافیا و .....
      این همه اطلاعات را داری مواظب باش دزدیده نشی

    • سلی

      دوست محترمی که تیتر اخبار انتخاب میکنی برای این صفحه لطفا خواهشن التماس میکنم از روزنامه کیهان هیچ خبری منتشر نکن چون جز اعصاب خردکنی هیچ سودی برای ما و مخاطبات نداره از بس چرت و پرت مینویس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج