adexo3
۴۷۱۲۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برگزاری مراسم یادبود برای بازیگر جنگ ستارگان

برادر بازیگر محبوب مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» در وبسایت خود اعلام کرد که مراسمی عمومی برای بزرگداشت یاد و زندگی خواهر و مادرش برگزار خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: برادر بازیگر محبوب مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» در وبسایت خود اعلام کرد که مراسمی عمومی برای بزرگداشت یاد و زندگی خواهر و مادرش برگزار خواهد شد.
برگزاری مراسم یادبود برای بازیگر جنگ ستارگان

به نقل از ورایتی، یک مراسم یادبود مشترک روز بیست و پنجم ماه مارس برای کری فیشر و مادرش دبی رینولدز در فارست لاون هالیوود هیلز برگزار می‌شود. تاد فیشر، برادر کری و پسر دبی، از طریق وبسایتش این خبر را اعلام کرد.

او نوشت: «ما همراه دوستان، اعضای خانواده و کسانی که آن ها را دوست داشتند یعنی شما، زندگی آن ها را جشن خواهیم گرفت. مراسم از ساعت یک بعد از ظهر شروع می شود و بلافاصله بعد از آن، از کسانی که می‌خواهند به سمت آرامگاه نهایی آن ها پیاده روی کنند، استقبال می شود. تعداد صندلی های در دسترس محدود است و هر کسی اول بیاید صندلی می‌گیرد، بلیتی وجود ندارد و هرکسی اول بیاید اول می نشیند. اما در لابی بزرگ و همچنین محدوده خارجی جا خواهد بود و صفحه های نمایشی برای تماشا و شنیدن مراسم تعبیه شده است.»

این خبر درست یک ماه پس از درگذشت فیشر منتشر شد. رینولدز هم روز بعد از آن درگذشت. روز ششم ژانویه یک مراسم تدفین خصوصی برای رینولدز برگزار شد و پسرش خاکستر خواهرش را در ظرفی که شبیه یک قرص بود حمل کرد. او در مورد دلیل این کار گفت: «دارایی محبوب کری یک قرص ضدافسردگی غول آسا بود که خیلی سال پیش آن را خریده بود. یک قرص بزرگ. او عاشقش بود و قرص در خانه اش قرار داشت و من و بیلی حس کردیم خودش دوست دارد با آن باشد.»

این چهره بزرگ مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» در سن ۶۰ سالگی به علت حمله قلبی جان باخت. او در فیلم «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود» سال ۲۰۱۵ یکی از نقش های اصلی را بازی کرد و برای فیلم «جنگ ستارگان: سرکش» هم یک نسخه دیجیتالی جوان‌تر از او خلق شد. همین مسئله باعث شد این احتمال به وجود بیاید که برای فیلم بعدی این مجموعه تصویری دیجیتالی از فیشر درنظر گرفته شود، اما به فاصله کمی کمپانی دیزنی اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

دبی رینولدز هم یکی از افسانه های پرده بزرگ و صحنه تئاتر آمریکا بود. او یک روز پس از درگذشت دخترش در ۸۴ سالگی از دنیا رفت. وی بازیگر نامزد جایزه اسکار که در فیلم‌های به یادماندنی چون «آواز زیر باران» بازی کرده بود در ۸۴ سالگی فوت کرد. رینولدز که سابقه حضور طولانی در هالیوود داشت و در موزیکال‌های مهم دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ برای کمپانی مترو گلدوین مایر بازی کرده بود. رینولدز متولد ۱۹۳۲ در تگزاس بود و در ۱۶ سالگی به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد و سپس به بازیگری روی آورد. وی با بازی در فیلم «مالی براون پایدار» توانست نامزدی اسکار را کسب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج