اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۱۹۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

با الکسای آمازون قهوه سفارش دهید

دستیار دیجیتال صوتی آمازون هرروز قوی‌تر می‌شود و محبوب‌تر. دارندگان الکسای آمازون می‌توانند از طریق صوت سفارش قهوه از استارباکس کرده و قهوه خود را در محل دریافت کنند.

خبرآنلاین: دستیار دیجیتال صوتی آمازون هرروز قوی‌تر می‌شود و محبوب‌تر. دارندگان الکسای آمازون می‌توانند از طریق صوت سفارش قهوه از استارباکس کرده و قهوه خود را در محل دریافت کنند.
با الکسای آمازون قهوه سفارش دهید

برای این کار مشتریان باید اکانت موسوم به Starbucks Mobile Order & Pay را ساخته و سپس قبل از دریافت از فروشگاه محلی و نزدیک به خود مبلغ موردنظر را الکترونیکی پرداخت کرده و یا حساب خود را از قبل پر پول کنند.

درنهایت این جمله "Alexa, enable the Starbucks Reorder skill" باید توسط کاربر به‌صورت دستور صوتی گفته شود. برای دفعات بعدی می‌توانید از این جمله"Alexa, tell Starbucks to start my usual order." استفاده کنید.

ماه گذشته استارباکس «چت بات» / chatbot خود را برای دریافت سفارش راه‌اندازی کرد تا از طریق هوش مصنوعی با کاربرانِ همیشگیِ خود، در ارتباط باشد.

«هوارد شولتز» مدیر اجرایی استارباکس که پیشنهاد استخدام ۱۰ هزار مهاجر را در اعتراض به دستور ترامپ سرلوحه کار مدیریتی خود قرار داده، در سرتیتر اخبار دنیای آی تی قرارگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج