adexo3
۴۷۲۱۳۳
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

پاسخ نعمت زاده به کیفیت خودروهای ایرانی

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حوزه خودرو انتقاداتی به کیفیت، قیمت، میزان تولید داخلی و خارجی خودروهای عرضه شده به بازار خودرویی کشور مطرح بود که این موضوع با حضور محمدرضا نعمت زاده در جلسه امروز کمیسیون به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حوزه خودرو انتقاداتی به کیفیت، قیمت، میزان تولید داخلی و خارجی خودروهای عرضه شده به بازار خودرویی کشور مطرح بود که این موضوع با حضور محمدرضا نعمت زاده در جلسه امروز کمیسیون به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: براساس توضیحات وزیر هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسبی در صنعت خودروسازی کشور انجام گرفته و این تغییر رویکرد در صنعت خودرویی کشور را جهشی قابل توجه نسبت به گذشته دانست. نعمت‌زاده با اشاره به قراردادهای منعقد شده با خودروسازان خارجی تاکید کرد که صنعت خودروسازی کشور از مونتاژ کنندگی صرف به سمت داخلی‌سازی ۵۰ درصدی قطعات و لوازم اصلی خودرو تغییر رویکرد داده است.

وی ادامه داد: وزیر صنعت این تغییر رویکرد را با هدف حضور در بازار جهانی خودروسازی اعلام کرد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سوالات نمایندگان حاضر در جلسه، گفت: نمایندگان سوال کننده و برخی اعضای کمیسیون صنایع ایرادات و اشکالاتی به سخنان نعمت زاده داشتند. یکی از اشکالات مطرح شده این بود که از ۲۰ درصد تولید داخلی فعلی نیز در عمل ۱۶ درصد عملیاتی شده است که این درصد هم فقط به تولید اتاقک خودرو محدود است.
حسینی‌کیا افزود: وزیر بخشی از اشکالات را قبول کرد و یادآوری کرد که در گذشته همین مقدار داخلی‌سازی هم در صنعت خودروسازی کشور سابقه نداشت. نعمتزاده روند کیفی‌سازی خودروهای ایرانی را با وجود تحریمهای غرب نسبت به گذشته رو به بهبود دانست و البته بر روی برخی مواضعش پافشاری کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید کرد: به دلیل قانع نشدن برخی نمایندگان سوال کننده و تاکید وزیر بر این مطلب که ممکن است نتوانیم در این جلسه هم دیگر را قانع کنیم به همین دلیل ایشان پیشنهاد داد در آینده نزدیک از خطوط تولید ایران خودرو و سایپا بازدیدی انجام شود تا پس از توضیحات وزیر و معاون وزیر و مدیران خودروساز، نمایندگان سوال کننده اقناع شوند.

وی سوال در حوزه‌های خوراک پتروشیمی و معادن را نیز از دیگر سوالات نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد و افزود: تعدادی از نمایندگان سوال کننده که توضیحات وزیر را قانع کننده ندانستند به ایشان مهلت دادند مستندات لازم جهت بررسی بیشتر در اختیارشان گذاشت شود تا پس از آن قانع شدن یا نشدن خود را اعلام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیازی نیست برن شرکت ایران خودرو وسایپا
      اگه زحمتی به خودشون بدهندو گشتی تو شهر بزنند واز نزدیک باشهر وندان مصاحبه داشته باشند بهتر وراحت تر از تولیدات بی کیفیت اطلاع حاصل میکنند
      به آقای وزیر هم بگین چند صباحی پراید سواری بکنه برای روحیه اشون خوبه

    • روح ک ش

      جناب وزیر انصافا خودروی خودتون چیه؟؟

    • اسد

      این وزیر میلیاردر به دنبال منافع شخصی خودش است وای به حال ملت.

    • امیر

      اقای نعمت زاده استفعا بدی مردم ایران خوشحال میشن

    • خوابالووو

      مشکل صنعت کشور خود نعمت زاده است.

    • بدون نام

      کسی که میمردم رو به خاطر تحریم خریدن پراید بازخواست میکنه ازش انتظار خودروی با کیفیت رو دارن نمایندهای محترم ..بخدا شبیه جکه بخند خخخخخخخخخ

    • مشتری

      اقامااصلاخودرولازم نداریم برگردیم به اسب وقاطربهترین راه حل حمایت از تولید داخل هست تازمانی که مافیای ثروت وقدرت باهم یکجا باشدوضع همین هست

    • بدون نام

      اینا که قبلا میگفتن خودو ۱۰۰درصد داخلی داریم.حالا چرا گفته پس از برجام دیگه از مونتاژ کاری به تولید داخلی میرسیم.جالبه.میدونید پس از برجام چه اتفاقی میفته.همین خودرو هارو میارن چراغو سپر و آیینشون رو یه تغییر کوچیک میدن بعد ۵،۶میلیون میکشون روشون.دیدیم که میگیم.نمونش پراید از پراید۱۳۰تا پراید مدل۱۵۰

    • اسی مهری

      تورو خدا استعفا بده آقا نعمت زاده ما یارانه ما را می دیم بابت حقوقت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج