اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۲۴۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش نویسندگان به قانون نژادپرستانه «ترامپ»

قانون منع ورود اتباع ٧ کشور مسلمان به آمریکا طی روزهای گذشته حواشی زیادی پیدا کرده است. نویسندگان هم از سرتاسر دنیا به این موضوع واکنش‌ نشان داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: قانون منع ورود اتباع ٧ کشور مسلمان به آمریکا طی روزهای گذشته حواشی زیادی پیدا کرده است. نویسندگان هم از سرتاسر دنیا به این موضوع واکنش‌ نشان داده‌اند.

تلگراف نوشت: «جی.کی رولینگ»، «مارگارت اتوود» و «استفن کینگ» ازجمله نویسنده‌هایی هستند که در واکنش به قانون رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر منع ورود مسافران و مهاجران ٧ کشور مسلمان به این کشور، مطالبی را در توییتر خود منتشر کرده‌اند. «جی.کی. رولینگ» نویسنده رمان‌های «هری‌پاتر» که از زمان نامزدشدن «ترامپ» بارها اعتراض و انتقاد خود را نسبت به او اعلام کرده، این‌بار درتوییتر خود نوشت: در دهه۸۰ که در سازمان عفو بین‌الملل کار می‌کردم، اینها داستان‌هایی بود که ازسوی زندانیان سیاسی حکومت‌های دیکتاتوری گفته می‌شد.

نویسنده «کرم ابریشم» و «خلأ تصادفی» فردای همان روز نوشته است: چه فایده‌ای دارد اگر فردی کل دنیا را به دست بیاورد و درعوض روحش را ببازد؟ «استفن کینگ» جنایی‌نویس مشهور آمریکایی و خالق رمان‌های «رستگاری در شائوشنگ» و «مسیر سبز»: ولگردی را تصور کنید که درمخزن گاز یک خودرو گرانقیمت و خوب، شکر می‌ریزد. «ترامپ» همان ولگرد است و آمریکا، ‌آن خودرو. «مارگارت اتوود» نویسنده کانادایی برنده جوایز «بوکر» و «گیلر»: (یا پیر شو یا با یک مقام بلندپایه ازدواج کن.)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج