جاباما
۴۷۲۵۵۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

استوریز اینستاگرام تیر خلاص به اسنپ چت!

اینستاگرام با استوریز خود در حال دزدیدن کاربران اسنپ چت است و بعد از راه‌اندازی این ویژگی در اینستاگرام، اسنپ چت شاهد ریزش ۱۵ تا ۴۰ درصد از کاربران خود بوده است!

وب سایت هات اپ نیوز - زهرا مرادی: استوریز اسنپ چت و استوریز اینستاگرام دقیقا مشابه همدیگر هستند؛ اما در این میان بُرد با استوریز اینستاگرام بوده است!
استوریز اینستاگرام تیر خلاص به اسنپ چت!

اینستاگرام و فیسبوک دردسر زیادی برای اسنپ چت درست کرده‌اند! فیسبوک پدر ناتنی اینستاگرام، اخیرا استوریز اسنپ چت را به اینستاگرام آورد.

استوریز اینستاگرام اسنپ چت را شکست داد

استوریز اینستاگرام تیر خلاص به اسنپ چت!

علت پیشی گرفتن اینستاگرام از اسنپ چت چیست؟ چرا اینستاگرام غول شد؟

استوریز یکی از ویژگی‌های هسته‌ای اپلیکیشن اسنپ چت بوده و هست؛ اما طبق گزارشات اخیر استوریز اینستاگرام اسنپ چت را زمینگیر کرده است.

اینستاگرام با استوریز خود در حال دزدیدن کاربران اسنپ چت است و بعد از راه‌اندازی این ویژگی در اینستاگرام، اسنپ چت شاهد ریزش ۱۵ تا ۴۰ درصد از کاربران خود بوده است!

طبق داده‌های به دست آمده از Delmondo که در زمینه‌ی ویدئوهای اجتماعی فعالیت دارد؛ میانگین بینندگان استوریز در اسنپ چت تا ۴۰ درصد کاهش یافته است، تعداد پُست‌ها کمتر شده و حتی بعضی از کاربران دیگر پُستی ندارند!

این نتایج با بررسی ۲۱۵۰۰ استوری در اسنپ چت به دست آمده‌اند.

بسیاری از سلبریتی‌های آنلاین نیز تحت تاثیر راه‌اندازی استوریز اینستاگرام قرار گرفته‌اند. برای مثال یکی از ستارگان Vine گزارش کرده است که تعداد بازدید استوری‌های اسنپ چت او بین آگوست ۲۰۱۶ و ژانویه ۲۰۱۷ از ۱۵۰ هزار به ۹۰ هزار بازدید کاهش یافته که با وجود افزایش حضور او در پلتفرم‌های اجتماعی دیگر، واقعا شوکه کننده است.

راه یافتن استوریز به واتس اپ و مسنجر فیسبوک

استوریز اینستاگرام تیر خلاص به اسنپ چت!

استوریز اینستاگرام تیر خلاص این کمپانی به اسنپ چت بود. فیسبوک نیز به زودی مجهز به ویژگی استوریز خواهد شد و به نظر می‌رسد ویژگی استوریز به سرویس پیام رسان واتس اپ و مسنجر فیسبوک نیز راه خواهند یافت.

دیگر جای هیچ شکی نیست که فیسبوک با تزریق ویژگی استوریز، خون رگ‌های اپلیکیشن اسنپ چت، در سرویس‌های مختلف خود، این اپلیکیشن را نابود خواهد کرد.

داستانی که اسنپ چت آن را شروع کرده؛ پایان کار خودش شده است. این کمپانی فقط در طول شش ماه جایگاه خود را در میان کاربرانش از دست داد و حتی ساخت عینک واقعیت افزوده Spectacles و اضافه کردن ویژگی‌هایی مثل پیام‌های خصوصی ناپدید شونده هم، نتوانستند راه نجاتی برای این اپلیکیشن باشند.

اگر شما جزو توسعه دهندگان اپلیکیشن هستید بسیار دقت کنید که رشد و زنده ماندن در دنیای اپلیکیشن‌های امروز، کار بسیار دشواری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج