۴۷۲۶۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتشار تصاویری جدید از گوشی ال‌جی جی ۶

کمپانی ال جی قصد دارد تا در هشتم اسفند ماه و در جریان نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به جی ۶ رونمایی کند که امروز و در حالی که کمتر از یک ماه به این مراسم باقی مانده است، تصاویری از نمونه اولیه این اسمارت فون به بیرون درز کرده است.

وب سایت تک شات: کمپانی ال جی قصد دارد تا در هشتم اسفند ماه و در جریان نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به جی ۶ رونمایی کند که امروز و در حالی که کمتر از یک ماه به این مراسم باقی مانده است، تصاویری از نمونه اولیه این اسمارت فون به بیرون درز کرده است.
انتشار تصاویری جدید از گوشی ال‌جی جی 6

همانطور که مشاهده می کنید، این تصاویر با آن چه که تا کنون در خصوص ویژگی های این گوشی منتشر شده بود، تا حدود زیادی مطابقت دارد به طوری که قسمت بالایی نمایشگر، از کمترین میزان حاشیه برخوردار است و خبری از لبه های منحنی همانند گلکسی اس ۷ اج در این گوشی نیست.

همچنین، در قسمت جلویی این گوشی، از هیچ دکمه فیزیکی استفاده نشده و تمامی قسمت های آن را صفحه نمایش پوشانده است. در قسمت پشتی نیز، سیم هایی را مشاهده می کنید که بدنه گوشی متصل اند و قابی پلاستیکی، پنل پشتی گوشی را در بر گرفته است. البته بعید به نظر می رسد که ال جی این گوشی را با چنین بدنه ای روانه بازار کند و از آن جایی که این تصاویر مربوط به نمونه اولیه جی ۶ است، به احتمال فراوان، جنس این قاب به فلز تغییر خواهد کرد.
انتشار تصاویری جدید از گوشی ال‌جی جی 6

در خصوص دوربین این گوشی نیز باید گفت که به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده و که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته اند و فلش LED دوگانه نیز، بین این دو سنسور جای گرفته است. همچنین، سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در قسمت پایینی این دو دوربین مشاهده می شود که برای بالابردن ضریب امنیتی گوشی تعبیه شده است.
انتشار تصاویری جدید از گوشی ال‌جی جی 6

و بالاخره، پورت USB نوع C، اسپیکر مونو و ورودی صدای میکروفون را در قسمت پایینی گوشی مشاهده می کنید که می تواند برای انتقال سریع‌تر اطلاعات و همچنین راحتی کاربر در وصل کردن کابل شارژ و یا کابل های اتصال، مفید واقع شود. در خصوص سایر ویژگی های احتمالی این گوشی می توان به باتری غیر قابل تعویض، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و برخورداری از دستیار صوتی گوگل اسیستنت اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج