adexo3
۴۷۳۰۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اطلاعاتی جدید از هواوی P۱۰

هواوی P۱۰ دستگاه بعدی است که قرار است از کمپانی هواوی عرضه شود، اطلاعات بسیار زیادی از این دستگاه لو رفته است ولی امروز اطلاعاتی از این دستگاه عرضه شده است که می توان به آن ها اطمینان بیشتری کرد.

وب سایت کلیک: هواوی P۱۰ دستگاه بعدی است که قرار است از کمپانی هواوی عرضه شود، اطلاعات بسیار زیادی از این دستگاه لو رفته است ولی امروز اطلاعاتی از این دستگاه عرضه شده است که می توان به آن ها اطمینان بیشتری کرد.
اطلاعاتی جدید از هواوی P10

کمپانی های هواوی و Honor که یکی از زیر مجموعه های هواوی است امروزه برنامه های بسیار زیادی برای عرضه محصولاتی جدید را دارد. یکی از دستگاه های جدیدی که قرار است از طرف کمپانی هواوی عرضه شود هواوی P۱۰ است. هنوز خبر رسمی از پرچم دار جدید هواوی عرضه نشده است اما خبرهایی به گوس می رسد که این دستگاه از قابلیت های نرم افزاری خوبی برخوردار باشد.

این دستگاه جدید هواوی با نام مدل WAS-AL۰۰ در TENAA معرفی شده است، این دستگاه قرار است یک دستگاه ۲٫۱GHz و ۸ هسته ای باشد و با پردازنده و تراشه Kirin ۶۵۵ عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای حافظه ۴ گیگابایتی رم و ۶۴ گیگابایتی داخلی است.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید:

اطلاعاتی جدید از هواوی P10

امروز اطلاعاتی با مدل ذکر شده در Geekbench عرضه شده است که این اطلاعات را تائید می کند. انتظار می رود که این دستگاه با اندروید نوقا عرضه شود. این اطلاعات تا کنون به صورت تائید شده عرضه شده است و باید صبر کرد و دید که پرچم دار جدید هواوی از چه ویژگی های دیگری برخوردار خواهد بود. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این اطلاعات تحت عنوان مدل مشخصی ذکر نشده است ولی تمام احتمالات به این سمت است که این ویژگی ها در واقع قابلیت های هواوی P۱۰ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج