adexo3
۴۷۳۴۳۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پاسخ آرنولد به ترامپ: بیا جایمان را عوض کنیم!

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر مطرح امریکایی، در واکنش به اظهارات تحقیرآمیز رئیس‌جمهور امریکا در مورد نحوۀ اجرایش در یک برنامۀ تلویزیونی، به وی پیشنهاد داد که جایشان را با هم عوض کنند.

پرس تی وی: آرنولد شوارتزنگر، بازیگر مطرح امریکایی، در واکنش به اظهارات تحقیرآمیز رئیس‌جمهور امریکا در مورد نحوۀ اجرایش در یک برنامۀ تلویزیونی، به وی پیشنهاد داد که جایشان را با هم عوض کنند.

شوارتزنگر با انتشار یک پیام ویدئویی در شبکۀ اجتماعی توییتر، دونالد ترامپ را خطاب قرار داد و گفت: «هی دونالد. یک فکر عالی دارم. چرا شغلمان را با هم عوض نمی‌کنیم؟ تو بیا به تلویزیون چون در جذب تماشاگر متخصص هستی و من کار تو را به عهده می‎‏گیرم تا مردم بالاخره بتوانند بار دیگر خواب راحتی داشته باشند.»

آرنولد که سابقۀ فرمانداری ایالت کالیفرنیا را هم دارد، از سال ۲۰۱۵ و پس از آن‌که ترامپ نامزد ریاست‌جمهوری امریکا شد، اجرای برنامۀ «کارآموز» را که پیشتر برعهدۀ ترامپ بود، به دست گرفت.

محور برنامۀ کارآموز از ابتدای شکل‌گیری، ثروت و قدرت ترامپ در حوزۀ املاک و مستغلات بود. در هر قسمت از این برنامه تاجران و بازرگانان برای به دست آوردن جایزه‎ای ۲۵۰ هزار دلاری و شغل مدیریتیِ سطح بالا در یک مصاحبۀ شغلی شرکت کرده و رقابت می‎کنند.

باوجود این‌که ترامپ در هنگام راه‌اندازی ستاد انتخاباتی خود مجبور به ترک این برنامۀ پربیننده شد، اما نام او هنوز هم به‌عنوان تهیه‌کننده در تیتراژ کارآموز ذکر می‎شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جذاب خان

      ماشالا آرنولد

    • طاهر

      دمت گرم ویرانگر.سر تا پاشو یکی کردی.شعور این مرد کم شده.فکر میکنه کل دنیا امریکاست.تنها زندگی کن ودیوار دور خودت بکش .ببینیم چجوری زندگی میکنی .بسم ا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج