۴۷۳۵۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تجمع صدها نفری در ملبورن علیه ترامپ

رسانه محلی استرالیا امروز (جمعه) گزارش دادند، صدها تن در تظاهرات علیه رئیس جمهوری آمریکا در ملبورن شرکت کرده و علیه دستور اجرایی اخیر وی در ممانعت از ورود مهاجران به داخل آمریکا دست به راهپیمایی اعتراضی زدند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه محلی استرالیا امروز (جمعه) گزارش دادند، صدها تن در تظاهرات علیه رئیس جمهوری آمریکا در ملبورن شرکت کرده و علیه دستور اجرایی اخیر وی در ممانعت از ورود مهاجران به داخل آمریکا دست به راهپیمایی اعتراضی زدند.

براساس گزارش روزنامه استرالیایی گاردین، چند صد تن از مردم در حوالی کتابخانه ملی ملبورن برای شنیدن صحبت‌های چند سخنران از جمله "ریچارد دی ناتاله"، رهبر سبزهای استرالیا گردهم آمدند.

دی ناتاله به این روزنامه گفت: حالا زمان آن رسیده تا برای همه این افرادی که هدف ترامپ هستند، مشخص کنیم که ما در کنار آنها هستیم. چون به عقیده من بسیاری از این افراد احساس می‌کنند که در حال حاضر رها شده‌اند. احساس می‌کنند که به آنها بی اعتنایی شده است.

بسیاری از شعارهای معترضان مربوط به دستور اجرایی دونالد ترامپ در ممنوعیت ورود شهروندان از هفت کشور مسلمان به داخل آمریکا بود.

همزمان با انتخاب اسکات پرویت از سوی ترامپ به عنوان رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا، دوستداران محیط زیست در سراسر جهان نیز نگرانی خود را بابت رویکرد دولت جدید آمریکا درباره تغییرات جوی ابراز داشتند چون ترامپ اغلب بابت هشدارها درباره گرم شدن کره زمین در جریان کمپین انتخاباتی خود تردید داشت.

رئیس جدید این آژانس در جریان جلسه تایید خود در ژانویه 2017 گفته بود که تغییرات جوی امری واقعی است اما درجه تغییر آن نیازمند آزمایش‌های جدیدی است. وی همچنین به انتقاد از قوانین و مقررات آژانس، ارائه شده از سوی دولت قبلی آمریکا، درباره کیفیت آب و هوا پرداخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج