adexo3
۴۷۳۷۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بیدار باش انتخاباتی اصولگرایان!

جبهه مردمی انقلاب اقدامات لازم برای حضور پرشور در انتخابات را انجام داده و بنا دارد در این عرصه با دقت و برنامه‌ریزی کامل وارد عمل شود! این جمله حمید‌رضا حاجی‌‌بابایی بیانگر این است‌که اصولگرایان در فاصله۱۰۰ روزه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم گرفته‌اند که ازخواب زمستانی بیدارشوند.

روزنامه آرمان:‌ جبهه مردمی انقلاب اقدامات لازم برای حضور پرشور در انتخابات را انجام داده و بنا دارد در این عرصه با دقت و برنامه‌ریزی کامل وارد عمل شود! این جمله حمید‌رضا حاجی‌‌بابایی بیانگر این است‌که اصولگرایان در فاصله۱۰۰ روزه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم گرفته‌اند که ازخواب زمستانی بیدارشوند؛ بیدارشدنی دیرهنگام، چرا که قبل از این مصطفی میرسلیم به عنوان کاندیدای حزب موتلفه به عرصه رقابت با روحانی آمد و خبرهایی هم ازقطعی‌شدن کاندیداتوری قالیباف وتشکیل ستاد‌های انتخاباتی‌اش درسراسر کشور منتشر شد.
البته بخش مخالف دولت درجبهه اصولگرایان هنوز اعلام نظری درموردکاندیدای مورد حمایت خود نداشته‌ و احتمال دارد این دسته ازکنشکران سیاسی اصولگرا درلحظات آخر از کاندیداتوری سعید جلیلی حمایت کنند. اگرجلیلی، قالیباف، میرسلیم وکاندیدای جبهه مردمی انقلاب، به طور همزمان وارد رقابت با روحانی شوند، از هم اکنون صحنه رقابت ریاست جمهوری را به رقیب واگذارکرده‌اند.
۳ ماه تا انتخابات
حمیدرضا حاجی بابایی گفت: بدون شک، انتخابات به‌ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از عرصه‌های خودنمایی و فعالیت جریانات سیاسی است که باید به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. وی افزود: درمجموعه اصولگرایی،جبهه مردمی نیروهای انقلاب با رویکردی انقلابی وارد عمل شده است. وی با بیان اینکه تمامی اقدامات لازم برای حضور موفقیت آمیز در انتخابات سال ۹۶ انجام گرفته،ادامه داد: مطالعات و بررسی‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب در راستای معرفی نامزد نهایی خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری رو به پایان است و امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم گزینه نهایی خود را برای حضور درانتخابات معرفی کنیم. وی تاکید کرد:جبهه مردمی انقلاب همچنین اقدامات لازم را برای حضور پرشور در انتخابات شوراها انجام داده و بنا دارد در این عرصه نیز با دقت و برنامه‌ریزی کامل وارد عمل شود.
آشفته بازار اصولگرایی!

هرچند بازار معرفی کاندیدای حزبی، جناحی و برخاسته از ائتلاف‌های گروهی درجبهه اصولگریان داغ است و فضای سیاسی دراین جبهه گرم‌تر ازگذشته شده اما صرف معرفی‌کاندیدا ازسوی احزاب و جبهه‌های ‌مختلف اصولگرا نشان ازعدم توان این جبهه در رسیدن به مکانیزم وحدت‌آفرین دارد. این‌ بار نیز با توجه به اینکه در فاصله ۳ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری هنوز ائتلافی بین اصولگریان تشکیل نشده، می‌توان پیش‌بینی کرد آنها در شرایط فعلی بازنده رقابت‌های ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج