۴۷۳۸۰۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

خبرهای جدید از تازه‌ترین فیلم توماس اندرسون

پل توماس اندرسون،‌ کارگردان فیلم‌هایی چون «خون به پا می‌شود»(There Will Be Blood) و «مرشد» (The Master) فیلمی درباره‌ی صنعت مد می‌سازد.

وب سایت فیلم نت نیوز: پل توماس اندرسون،‌ کارگردان فیلم‌هایی چون «خون به پا می‌شود»(There Will Be Blood) و «مرشد» (The Master) فیلمی درباره‌ی صنعت مد می‌سازد.
خبرهای جدید از تازه‌ترین فیلم توماس اندرسون

لسلی منویل و ویکی کریپس به تازه‌ترین فیلم پل توماس اندرسون ملحق شدند که پیش از این حضور دنیل دی لوئیس در آن تأیید شده بود. این فیلم که فعلا نام Phantom Thread برایش انتخاب شده، درباره‌ی اتفاقات دنیای مُد در دهه‌ی ۱۹۵۰ لندن است. استودیوی فوکس فیچرز که سپتامبر گذشته اعلام کرده بود حق پخش جهانی این پروژه را به دست آورده است؛ این هفته تولید فیلم را در لندن آغاز کرد.

لسلی منویل پیش از این در بسیاری از فیلم‌های مایک لی از جمله رازها و دروغ‌ها (Secrets and Lies) و سالی دیگر (Another Year) بازی کرده بود که به خاطر دومی نامزدی بفتا هم به دست آورد. ویکی کریپس هم بازیگر فیلم‌هایی چون تحت تعقیب‌ترین مرد (A Most Wanted Man) و هانا (Hanna) - از دیگر ساخته‌های استودیو فوکس فیچرز - بوده است. استودیوی فوکس در میانه‌های امسال اکران آمریکای این فیلم را بر عهده خواهد داشت و همزمان کمپانی یونیورسال مسئول پخش جهانی‌اش خواهد بود. تهیه کننده‌های فیلم مگان الیسون و خود پل توماس اندرسون هستند.

اندرسون و دنیل دی لوئیس بعد از یک دهه و فیلم خون به پا می‌شود بار دیگر با این فیلم با هم همکاری می‌کنند، فیلمی که دی لوئیس برای بازی در آن فیلم برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد اصلی شد. او از سال ۲۰۱۲ و فیلم لینکلن تا الان در هیچ فیلم دیگری ظاهر نشده است. این فیلم جدید او و اندرسون درامی است که در سالهای ۱۹۵۰ لندن می‌گذرد و درباره‌ی دنیای طراحی لباس در آن سال‌هاست. داستان آن درباره‌ی زندگی پشت پرده‌ی یک طراح لباس تسلیم ناپذیر و قاطع است که برای خانواده‌ی سلطنتی کار می‌کند.

پل توماس اندرسون بعد از فیلم فساد ذاتی (Inherent Vice) و در فاصله‌ی بین دو فیلم، طبق معمول همیشگی‌اش چندین فیلم کوتاه ساخت و همچنین برای آلبوم جدید گروه آلترناتیو راک ریدیو هد هم چند موزیک ویدیو کارگردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج