adexo3
۴۷۴۱۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افتتاح ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری دهه فجر امسال گفت: بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری دهه فجر امسال گفت: بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان گفت: اداره ‏کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همزمان با دهه فجر پروژه‌های متعددی را به بهره‌برداری می‌رساند.‏

وی با بیان اینکه واحدهای افتتاحی طرح مسکن مهر در مجموع بالغ بر ۳۰۱۸ واحد است، عنوان کرد: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تعداد ۱۵۰۰ واحد، در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تعداد ۵۱۶ واحد و در شهر جدید گلبهار ۱۰۰۲ واحد مسکن مهر همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخوان عبداللهیان با بیان اینکه احداث راه‌ها و بهسازی آن‌ از اهمیت بالایی برخودار بوده و یکی از اولویت‌های ‏اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی است، تصریح کرد: به همین منظور عملیات احداث قطعه چهارم پیاده‌راه زائر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی و آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت احداث راه‌های روستایی خاطرنشان کرد: میانگین شاخص راه‌‏های روستایی آسفالته روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان حدود ۹۳.۵ درصد بوده که از میانگین کشوری ۰.۵ درصد بالاتر ‏است.‏

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر امسال ۱۰ پروژه راه روستایی با اعتبار بیش از ۵۲ هزار میلیون ریال به ‏بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: طول این محورها در مجموع بیش از ۳۴ کیلومتر است.‏

اخوان عبداللهیان با اشاره به سایر پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: در صورت تجهیز بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهرستان فریمان که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۸ آغاز شده بود، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۱ هزار و ۷۰۸ ‏میلیون ریال افتتاح و ساختمان بخشداری عطاملک که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده بود، با اعتبار ۱۱ هزار و ۵۱۱ میلیون ریال در دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی همچنین از احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر جدید بینالود خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این پروژه که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است، ۴۲۴۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج