۴۷۴۲۰۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

وزیر دفاع آمریکا، ایران را متهم کرد

وزیر دفاع آمریکا در ادامه‌ اظهارات خصمانه‌ خود راجع به ایران گفت:در مورد ایران هیچ وضعیتی نداریم که نشان دهنده احترام به نظم بین‌المللی مبتنی برقانون باشد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع آمریکا در ادامه‌ اظهارات خصمانه‌ خود راجع به ایران گفت:در مورد ایران هیچ وضعیتی نداریم که نشان دهنده احترام به نظم بین‌المللی مبتنی برقانون باشد.

به نقل از سبکه‌ سی ان ان جیم ماتیس،وزیر دفاع آمریکا این سخنان را در یک کنفرانس خبری مشترک با «تومومی اینادا» همتای ژاپنی خود مطرح کرد.

خبرنگار آسوشیتد پرس از وزیر دفاع آمریکا پرسید:کاخ سفید چند روز پیش اعلام کرد که به ایران اخطار می‌دهد. پرسش این است که چه اخطاری به ایران می‌دهد؟ شما در مقام وزیر دفاع آیا قصد دارید قدرت نظامی بیشتری در پشت این حرف‌ها قرار دهید برای مثال دومین ناو هواپیمابر را به خلیج فارس بفرستید؟ یا این‌که تحرکات نظامی دیگر بکنید؟ اگر این کار را نکنید آیا گفتن این که اخطار می دهید حرف های تو خالی نیست؟

ماتیس گفت: در مورد ایران باید بگویم که این کشور بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان است. به نظر من عاقلانه است که اطمینان یابیم ایران بفهمد کاری که این کشور می‌کند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند و ما در کنار بقیه کشورهایی که می‌خواهند ثبات را حفظ کنند، مسئولیت داریم در این مورد به صراحت به ایران بگوئیم خوب نیست که این موضوع نادیده گرفته شود و خوب نیست که این موضوع رد شود. همچنین در این مقطع زمانی من هیچ ضرورتی به افزایش شمار نیروهایی که ما در خاورمیانه (غرب آسیا) داریم ، نمی‌بینم. این موضوع اکنون در برنامه ما نیست. ما همیشه توانایی این کار را داریم اما اکنون من هیچ ضرورتی نمی بینم.

وی افزود: ما در مورد ایران هیچ وضعیتی نداریم که نشان دهنده احترام به نظم بین المللی مبتنی برقانون باشد؛ ما شاهد سوء رفتارشان بودیم از لبنان گرفته تا سوریه تا بحرین و یمن و باید در یک مقطع زمانی به آن پرداخته شود.

به گزارش ایسنا، این اتهامات در شرایطی مطرح می‌شود که ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با تروریست‌ها و حامیان آن‌ها قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ احمق اول برادریت را به ملتت ثابت کن، بعد پاچه بگیر.

    • بدون نام

      احمق جان دیوانه جانی تو که بوی از انسانیت نبرده ای تو یک جلاد هستی شما انقدر سیاه قلب هستید که مانند شما هیتلر را بیاد ادمی میاندازد شما یانکیها ویتنام را فراموش کرده اید که یبرحمانه سرشان را میبردید یاوه نگو یمن راعربستان ویران کرد وکشتار بیرحمانه زن وکودک را اغاز کرد یمن به ما چه ربطی داردما هیچ ازاری برای کسی نداریم وجنگ طلب نیستیم ولی گویا شما از جنگ وکشتار خوشتان میاید من فکر کنم هم ترامپ وهم تیم روانیش نیاز به یک روانپزشک دارید

    • بدون نام

      ای بابا بخدا اینها از تیماستان در رفته اند یکی جلوی انها را بگیرد ایران زده شده اند ویا حساسیت به ما دارند

    • بدون نام

      خوب شد بهترین موقعیت طلایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج