اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۴۲۵۲
۲۲ نظر
۵۰۱۰
۲۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بذرپاش: برخی با یک اخم آمریکا، لباس غیرت را در می آورند

عضو سابق هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به وضعیت نظام بانکی کشور گفت: پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می‌کنید تورم ۸درصد است پس چرا ۲۸درصد از مردم بهره وام میگیرید؟

خبرگزاری فارس: مهرداد بذرپاش طی سخنانی در جمع مردم بوئین زهرا و شال اظهار داشت: دعوای دنیای استکبار و غرب با انقلاب اسلامی، در کارآمدی نظام و حاکمیت اسلامی است و آنان این را خوب فهمیده اند که انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه توانسته است برای جهان الگوی انقلاب و مقاومت باشد. اما متاسفانه عده ای که خود دائما در مناصب گوناگون بوده اند و از برکت انقلاب اسلامی به این جا رسیده اند، این را نفهمیده اند و با تجمل گرایی و اشرافی گری وصف ناپذیر مردم را دلسرد کردند و الگوی انقلاب را مخدوش.برخی ها با یک اخم آمریکا لباس غیرت را از تن شان در می آورند و لباس ذلت به تن می کنند.

نماینده سابق نردم تهران گفت: شکننده بودن برخی دولتمردان در برابر مشکلات و سختی ها یکی از مسائل اصلی کشور است. باید در مسیر آرمان های ملت جلوتر از مردم بود و نه همیشه در پس مردم پنهان شد و علاوه بر همراهی نکردن مانع هم ایجاد کرد. وی ادامه داد: با بحران نمایی و دلسرد کردن مردم به دنبال چه هستید؟ آیا سرد کردن این ملت از آرمان هایش آنچه مدنظر شما است، فراهم می آورد؟ بذرپاش اشاره کرد: چرا به دروغ قیمت واقعی دلار را پنهان می کنید؟ شما که ارزش واقعی ریال را حدود ۶۰درصد کاهش داده اید چرا نمی گذارید در شاخص ها بیش از ۲۵درصد دیده شود؟

بذرپاش در ادامه با اشاره به وضعیت نظام بانکی کشور گفت: پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می کنید تورم ۸درصد است پس چرا ۲۸درصد از مردم بهره وام میگیرید؟

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس ادامه بیان داشت: فرهنگ لغت ایران را قزوین نوشته شده و قلب صنعت ایران هم در قزوین می تپد اما چند صباحی است که این ضربان با مشکل مواجه شده است.

وی هم چنین افزود: صنعت نیاز به تعامل درست و هوشمند با سرمایه خارجی دارد نه تعامل نمایشی. این آرامشی که شما در اقتصاد از آن دم میزنید آرامش در ته چاه بی تدبیریست.ایشان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با تکیه بر توان نیروی جوانی و تجربه پیران عزت مند اقتصاد کشور را از ته دره ای که گرفتار آن شده است نجات دهیم و اعتقاد قلبی دارم اقتصاد ایران می تواند اقتصادی مردمی و تولید محور باشد.

بذرپاش در پایان سخنان خود گفت: قزوین بیشترین ضرر را از عدم خودباوری مسئولان نسبت به تولید دید. با خودباوری ملی و چرخیدن دوباره چرخ صنعت قزوین زنده خواهد شد به عبارتی قلب صنعت ایران دوباره احیا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بذرپاش قبل از هر چیز فقط بگه چطوری مدیر سایپا شد اونم توی بیست وچند سالگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اميد

      بعضي ها هم باگرفتن پست ومقام درسنين جواني،برتمام اختلاسها وچپاولها،سرپوش ميگذارند!!

    • بدون نام

      تو یکی فقط ساکت شو

    • بدون نام

      بابا تو یکی برو ...

    • بدون نام

      لطفا از این آقای هیچ کاره چیزی نذارید

    • بدون نام

      خواهشمندم شما در مورد مدیریت دولتی صحبت نفرمایید . گذشته مدیریت شما رو هم دیدیم خدا خیرت بده تو همون روزنامه حرف میزنی بسه

    • شهید

      افتابه بدم خدمتان

    • بدون نام

      شاید خودت اینطور هستی.

    • بدون نام

      هیچی حالیت نیست

    • بدون نام

      بیکی نیس بگه اگه حرفات خریدار داشت رای میوردی

    • بدون نام

      بهترینها بلند گوی بذرپاش شده آقا. شما.از مشتی که ملت در 7 اسفند. زدند به پیکر استبداد. ناراحتی

    • بدون نام

      تو دیگه چی میگی ؟؟؟ مردم افتضاحات دوران مدیریت شما رو فراموش نکردند جناب بذرپاش

    • بدون نام

      چه تو هم ربان درآوردی کاسب تحریم.چرا دردولت گذشته که جمهوری اسلامی ایران را 50 سال به عقب کشاند،لال بودی وحرفی نمیزدی؟ولا بخدا من فقط طرفدار مقام معظم رهبری هستم ولی انسان باید وجدان داشته باشد این دولت داره زحمت میکشه وبه عنوان یک شهروند میگم اکثر اجناس تقریبا ثابت هستند وهیچ تغییری نکردن.ومثل دولت قبل نبست که صبح که از خواب بیدار میشدی قیمتها تفاوت داشتند وباید گرانتر میخریدی.پس انصاف داشته باشید .وقضاوت الکی به خاطر رای گیر آوردن انجام ندهید.که در پیش خداوند وهم مردم روسیاه میشد.

    • بدون نام

      آقای بذرپاش منظورت از کارآمدی ، بیکاری و فقر و فساد و رکود و گرونیه نه؟؟؟!!!!!!!''''''!!!!!'

    • احمد دهاقانی

      فرافکنی هم حددارد همان رای مجلس دیگه بسه

    • شیری

      بالاخره نفهمیدیم رفیق مایی یا اقاشیره!

    • بدون نام

      جناب آقای بذرپاش حرفهای مهم وکلیدی خوبی زدید ولی فکر کنم برای این حرفها خیلی دیر شده،،،، ، صندوق خالی بانک ورشکسته صنعت خوابیده کارخانجات تعطیل ،،،،،،، .............

    • بدون نام

      اقای بذرپاش ژست پهلوون پنبه ها رو نگیر سوابقتون برای ملت روشنه

    • بدون نام

      ترشی نخوری یه چیزی میشی

    • بدون نام

      حقا که راست گفتی.

    • محمود

      دولت فعلي همين كه گندكاري دولت قبلي رو پاك كنه هنر كرده

    • بدون نام

      این آقا هم میخواد.با این حرفها رأی جمع کنه .چون میخواد کاندید بشه برای انتخابات ریاست جمهوری...یک چند سالی هست کاندیداها از وضع موجود کشور اعلام نارضایتی میکنند.تا مردم عام را گول بزنند و رأی جمع کنند.بعد که به مقصود میرسند.میاند جلوی کسانی که دولتشان را انتقاد می کنند.ناراحت ومیگویند یک سری نمی گذارند دولت کار خودش را بکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج