۴۷۴۸۵۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

CNG جایگاه‌های استان های شمالی وصل شد

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از وصل شدن CNG جایگاه‌های استان‌های شمالی خبر داد و گفت: با این حال باید گفت مصرف گاز در کشور روز گذشته از ۵۳۶ میلیون مترمکعب گذشت که این میزان از مصرف در کشور بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از وصل شدن CNG جایگاه‌های استان‌های شمالی خبر داد و گفت: با این حال باید گفت مصرف گاز در کشور روز گذشته از ۵۳۶ میلیون مترمکعب گذشت که این میزان از مصرف در کشور بی‌سابقه بوده است.

مجید بوجارزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت گازرسانی به استان‌های شمالی کشور اظهار کرد: با مدیریتی که انجام شد و همکاری مردم گاز از غرب و شرق مازندران به این استان ارسال شده و ساعت ۸ شب گذشته CNG جایگاه‌ها و گاز مراکز خدماتی و بخش‌هایی که گازرسانی به آنها با محدودیت مواجه شده بود، وصل و محدودیت‌ها برطرف شد.

وی در مورد میزان مصرف گاز در کل کشور اظهار کرد: میزان مصرف گاز در روز گذشته نسبت به روز جمعه هم بیشتر بود به طوری که مصرف گاز در روز جمعه ۲۸.۵ میلیون مترمکعب بود که این میزان تا ساعت ۱۲ شب گذشته به ۵۳۶ میلیون مترمکعب افزایش پیدا کرد که این میزان از مصرف تاکنون در کشور سابقه نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      قط بود اره

    • احسان

      ما باید شکر خدا کنیم ک مثل روسیه و بقیه کشورها برف و سرما و بارون نداریم و اگر نه بیچاره میشدیم.آخه اینم شد کشور؟؟ تا برف میاد قطعی گاز داریم.بارون میاد قطعی برق داریم.حتی گرد و خاکم اومد استان ما خوزستان دو روز بی برق و اب و گاز شدیم واااااای بر ما اگه خدایی نکرده زلزله بیاد بخدا بیچاره میشیم.اگه پلاسکو بود ک ده روز طول کشید تا یخورده اوار برداری کردن بعد تصور کنید اگه مثل بقیه کشورها حوادث طبیعی زیاد داشتیم چی میشد؟؟ اینجا ایرااااان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج