۴۷۵۱۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تریلر جدید «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه»

بسیاری از شما با مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان آشنایی دارید و آن ها را دنبال می کنید. تا به حال ۴ قسمت از این مجموعه به نمایش درآمده است. تبدیل شوندگان توانسته با جلوه های ویژه شگفت انگیز و مسحور کننده، رضایت بسیاری از تماشا گران را به دست بیاورد و تا کنون نیز میلیاردها دلار برای تهیه کنندگان درآمد داشته است.

وب سایت روزیاتو: بسیاری از شما با مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان آشنایی دارید و آن ها را دنبال می کنید. تا به حال ۴ قسمت از این مجموعه به نمایش درآمده است. تبدیل شوندگان توانسته با جلوه های ویژه شگفت انگیز و مسحور کننده، رضایت بسیاری از تماشا گران را به دست بیاورد و تا کنون نیز میلیاردها دلار برای تهیه کنندگان درآمد داشته است.

حدودا دو ماه پیش تریلر قسمت جدید به نام «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» منتشر شد و اکنون نیز شرکت پارامونت تریلری جدید را به نمایش گذاشته است. در این ویدیو نه تنها مسائل آینده و نبرد اتوبات ها به چشم می خورد، بلکه آینده ای غم انگیز برای تمامی افراد درگیر در مسئله نشان داده می شود. تی وی اسپات (تیزر) این فیلم فردا از تلویزیون ها پخش خواهد شد و سرنوشت ناراحت کننده زمینی ها و تبدیل شوندگان به نمایش در خواهد آمد.

شخصیتی با بازی هنر پیشه مشهور «آنتونی هاپکینز» نیز در فیلم حضور دارد و نقش آن بسیار اسرار آمیز به نظر می رسد. ظاهرا او اطلاعاتی درباره ربات های تبدیل شونده بیگانه دارد و دلیل اصلی حضور سایبرترون ها در زمین را می داند. قسمت جدید تبدیل شوندگان ۲۳ ژوئن سال میلادی جاری در سینما ها اکران خواهد شد. از شما دعوت می کنیم تریلر منتشر شده را ببینید تا داستان برایتان روشن گردد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر جدید «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج