adexo3
۴۷۵۲۶۷
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جمله روحانی درباره لغو کنسرت ها به علم‌الهدی

امام جمعه مشهد با اشاره به سفر اخیر حسن روحانی به مشهد، روایتی از گفت‌وگوی خود و رئیس‌جمهور درباره لغو کنسرت‌های مشهد را بیان کرده است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد با اشاره به سفر اخیر حسن روحانی به مشهد، روایتی از گفت‌وگوی خود و رئیس‌جمهور درباره لغو کنسرت‌های مشهد را بیان کرده است.

«رسانیوز» نوشت: آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، در دیدار با فعالان فرهنگی، نخبگان و جوانان نیشابور گفت: چندی پیش که آقای رئیس‌جمهور به مشهد آمده بود، به من گفت «فکر می‌کنم شما با نقاره‌خانه امام رضا (ع) هم روزی مخالفت کنید.»

علم‌الهدی اضافه کرد: من به ایشان گفتم «اشتباه می‌کنید؛ بنده نه‌تنها با نقاره‌خانه امام رضا(ع) مخالفت ندارم بلکه با ۲۰ آموزشگاه بزرگ موسیقی که امروز در مشهد مشغول به فعالیت هستند هم مخالفت نکرده‌ام. بعضی آموزشگاه‌های موسیقی مشهد از آموزشگاه‌های تهران هم وسیع‌تر هستند. بنده با فسق و فجوری که در حاشیه کنسرت صورت می‌گیرد و جریانی است که نسل جوان ما را به فساد می‌کشاند، مخالفم.»

وی یادآور شد: این که بنده گفتم «استان خراسان و مشهد امام رضا(ع) مستثنی باشد»، به این معنا نبوده که قانون خودمختار اجرا شود؛ به آقای روحانی هم گفتم خداوند در قرآن می‌فرماید: ما حریم مسجدالاقصی را مبارک کردیم؛ اگر مسجدالاقصی «بارکنا حوله» است، حرم امام رضا(ع)، این‌گونه نیست؟
این را باید بپذیریم که بزرگ‌ترین هدف دشمن برای براندازی انقلاب و اسلام، کشیدن سفره دین از زیر پای جوانان ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      مشکل اصلی جوانان بیکاری است....شما هم فقط حرف میزنید....اگر واقعا به جای حرف زدن عمل میکردید به این وضعیت نمیرسیدیم.... فقط حرف حرف حرف

      پاسخ ها

      • سراج

        سلام - دليل بيكاري هم بيسوادي است.
        مي بينيم كه چگونه در دانشگاه مدرك ميگيرند. و مهندس ميشند.

      • سراج

        سلام - اگر كنسرت برگزار بشه بيكاري جوانان حل ميشه ؟

    • بدون نام

      بالارفتن سن ازدواج وبیکاری ،جوانان رابه فسادمیکشاندن مگرنه اجرای کنسرت ناظری درنیشابورچه حاشیه ای داشت که جلوی برگزاری آن راگرفتندفکرنکنم بهانه ای بیش باشد.

    • بدون نام

      حاج اقا از كي تا حالا سفره رو زير پاشون پهن مي كنن كه شما نگران كشيده شدنش از زير پاي جوانان هستين؟

    • بدون نام

      متاسفانه بعضی از آقایان روحانیت از رهبر هم جلوتر هستند حال گذشت رهبر زیاد است اما باید خودتان بدانید جایگاه شما در این کشور کجاست

    • محمد جواد

      آقا یا خانوم همزبان من لطفا درست قضاوت کنید! چه چیزی باعث بالارفتن سن ازدواج یا کشاندن جوانان به سوی فساد می شود؟ چیزی غیر از اهمیت ندادن به مسائلی که در نظر شما بهانه است؟ تحلیل قوای فرهنگی ما از چه زمانی آغاز شد؟ از زمانی که نظر افراد دغدغه مند برای کشورمان مورد توجه قرار نگرفت. ایشان بیشتر از من و شما تجربه دارند. راجع به این قضیه فکر کنید. عدم برگزاری یک کنسرت شاید برای شمایی که اهل حواشی آن نیستی تلخ جلوه کند اما بدانید که قطعا سرآغازی خواهد بود برای مشکلات بعد از آن. حالا به نظر شما جلب رضایت عده ای قلیل بهتر است یا جلوگیری از فساد عده ای کثیر؟

      پاسخ ها

      • lind

        شرمنده اشتباه منفي دادم

    • بدون نام

      فقط حرف حرف حرف حرف حرف حرف بابا حالموون بهم خورد از بس حرف زندید.

    • بدون نام

      مشکل اصلی در مساله کنسرت ها بحث مدیریت است،اهمال و برخورد سلیقه ای و مشخص نبودن حوزه مدیرت باعث شده که متولی برگزاری کنسرتها مشخص نباشد.اگر ارشاد و وزارت کشور متولی اینکار هستند باید با قدرت به وظیفه خود عمل کنند اما اگر جای دیگر متولیند باید دولت به مردم اعلام کند و به سو مدیریت و ضعف خود اقرار کند و از مردم عذرخواهی کند

    • ali

      اگر ممنوعیت مختص مکانهای مقدس باشد چرا در شهرهای دیگر به تبعیت از شما اعلان ممنویت کنسرت دادن و از طرفی کلانشهرها را باید تفکیک حدود قائل شئ و از جهتی گر کنسرت حرام است مشهد یا غیر ان معنی ندارد باید حدود را رعایت کرد و مطمئن باشید فساد به کنسرتها محدود نمیشود در خیابانها و مغازه ها و ادارات و ... شیوع دارد

    • بدون نام

      امیدوارم کسانی که بعنوان نماینده رهبری در جایگاهی هست خلاف خواسته و اندیشه حضرت آقا عمل نکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج