۴۷۵۴۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ویژگی های پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۳۵

پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۳۵ هنوز بر روی هیچ گونه دستگاهی مورد استفاده قرار نگرفته است. بدون شک آخرین و بزرگ ترین محصول کنونی کوالکام مطمئنا هواداران زیادی خواهد داشت.

وب سایت کلیک: پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۳۵ هنوز بر روی هیچ گونه دستگاهی مورد استفاده قرار نگرفته است. بدون شک آخرین و بزرگ ترین محصول کنونی کوالکام مطمئنا هواداران زیادی خواهد داشت.
ویژگی های پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 835

این پردازنده که در یکی از شرکت های زیر شاخه سامسونگ تولید شده است، هشت هسته ای بوده و مجهز به کارت گرافیک آدرنو ۵۴۰ می باشد. پیش بینی می شود که اسنپ دراگون ۸۳۵ در مدت کوتاهی بر روی تمام اسمارت فون های مطرح بازار در سال جاری مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر هم قصد داریم اطلاعات بیشتری را در مورد این پردازنده مطرح می کنیم.

کوالکام اسنپ دراگون ۸۳۵ زوم دیجیتال، فوکوس خودکار و جذب رنگ را بهبود خواهد بخشید و عکاسی را برای علاقه مندان آن لذت بخش تر خواهد کرد. کوالکام ادعا می کند که تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ در بسیاری از جهات ثبت و پردازش تصویر را بهبود می بخشد.

امروزه عکاسی و مولتی مدیا به بخش های مهمی از گوشی های پرچم دار بازار تبدیل شده اند. به ویژه اپل که به طور خاصی سنسورهای دوربین به کار رفته بر روی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را بهبود داده است. این دو گوشی از فناوری اختصاصی ISP بهره می برند، که باعث بهبود کارایی سخت افزار نسبت به مدل های پیشین آن ها می شود. حالا هم کوالکام برنامه های مشابهی را برای اسنپ دراگون ۸۳۵ دارد.

کوالکام قصد دارد سه حوزه را بر روی این پردازنده بهبود بخشد. گزینه اول زوم اپتیکال و دیجیتال خواهد بود. اسنپ دراگون ۸۳۵ زوم اپتیکال و دیجیتال را با هم ترکیب خواهد کرد تا تصاویر زیبا و کارآمدتری را تولید کند. بنا به گفته کوالکام، پردازنده تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ هوشمندانه طراحی شده است و با ترکیب زوم اپتیکال و دیجیتال می تواند تصاویر صاف و بدون اشکالی را با کاهش حجم و فشرده ساری تولید نماید. این ادعا بسیار بزرگ است و اگر این شرکت بتواند آن را به اثبات برساند، قطعا شاهد یک دوره جدید از عکاسی در گوشی های هوشمند هستیم.

زوم تنها ویژگی نخواهد بود که در این پردازنده ارتقاء می یابد. کوالکام هم چنین جذب رنگ را هم بهبود خواهد بخشید. اسنپ دراگون ۸۳۵ شامل ویژگی دید پاک است که دو سنسور دوربین را با هم ترکیب می کند تا به حالت مورد نظر کاربر برسد. فیلتر رنگ از سنسور مونو که برای ضبط حداکثر نور طیف RGB به جای فقط یک رنگ خاص اجازه می داد، حذف شده است. حالا این سنسور مونو جزئیات دقیق تری را بر روی تصاویر اعمال می کند.

در نهایت، تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ تا حد زیادی به فوکوس اتوماتیک کلی برای گوشی های هوشمند کمک خواهد کرد. کوالکام یک فوتو دیود (۲PD) فوکوس اتوماتیک دوگانه را به کار خواهد گرفت، که شبیه به فتو دیود به کار رفته در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج می باشد. بنا به گفته کوالکام، هر پیکسل از این فوتو دیود قادر به تشخیص فاز و ضبط تصویر خواهد بود. از طرفی هم این فناوری پیش از این به کار رفته و منحصر به فرد برای اسنپ دراگون ۸۳۵ نخواهد بود. علاوه بر سامسونگ، اپل هم از چنین تکنولوژی مشابهی استفاده می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج