adexo3
۴۷۵۶۵۲
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

سی سال حبس و شلاق مجازات ۶ جوان آدم‌ ربا

پسران جوان که متهم هستند دختری نوجوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، به حبس و شلاق محکوم شدند. به گزارش خبرنگار ما، یک‌سال قبل دختری ١٦ساله به مأموران پلیس مراجعه کرده و مدعی‌ شد از سوی شش پسر مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است. این دختر گفت: من به‌عنوان مسافر سوار بر ماشین چند پسر شدم، آنها مسیر را تغییر دادند و بعد من را به دماوند برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

شرق: پسران جوان که متهم هستند دختری نوجوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، به حبس و شلاق محکوم شدند. به گزارش خبرنگار ما، یک‌سال قبل دختری ١٦ساله به مأموران پلیس مراجعه کرده و مدعی‌ شد از سوی شش پسر مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است. این دختر گفت: من به‌عنوان مسافر سوار بر ماشین چند پسر شدم، آنها مسیر را تغییر دادند و بعد من را به دماوند برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.
با شکایت این دختر و آغاز تحقیقات، با سرنخی که این دختر از شش پسر جوان در اختیار مأموران قرار داده‌ بود، آنها شناسایی و بازداشت شدند. شش پسر جوان که بین ١٨ تا ٢٠ ساله بودند، اتهام تعرض گروهی به این دختر را رد کرده و مدعی‌ شدند دختر نوجوان خودش به این رابطه تن داده‌ است.
یکی از این پسران گفت: ما او را سوار ماشین کردیم و پیشنهاد دادیم به دماوند برویم و در آنجا که خانه یکی از دوستانمان بود با او رابطه داشته باشیم و این دختر هم قبول کرد. بعد از برقراری رابطه و پایان کار وقتی که می‌خواستیم به او پول بدهیم، از ما مبلغ بیشتری خواست، اما نتوانستیم آن پول را بدهیم و به او هم گفتیم چنین پولی نداریم که به او بدهیم. دختر نوجوان عصبانی شد و گفت شما حق نداشتید وقتی که بی‌پول بودید، با من رابطه برقرار کنید و وقتی که این موضوع پیش آمد تهدید کرد که از ما شکایت می‌کند.
این متهم گفت: این دختر به‌دروغ می‌گوید که ما او را ربوده‌ایم. او خودش سوار ماشین ما شد و این اتهام را قبول نمی‌کنم. بعد از اینکه تک‌تک متهمان دفاعیات خود را درباره آدم‌ربایی و رابطه نامشروع بیان کردند، هیئت قضات وارد شور شده و با توجه به مدارک موجود در پرونده متهمان را به صورت جداگانه به ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند.
رأی صادره مورد اعتراض طرفین پرونده قرار گرفت و این‌بار دیوان‌عالی کشور آن را مورد بررسی قرار داد. با توجه به اینکه دختر نوجوان ادعا کرده بود از سوی شش پسر جوان ربوده‌ شده است، هیئت قضائی دیوان به این بخش از رأی ایراد وارد کرده و برای بررسی مجدد آن، پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران بازگرداند. این‌بار شعبه پنج تحقیقات خود را درخصوص این پرونده آغاز کرد و یک‌بار دیگر شاکی و متهمان پای میز محاکمه فراخوانده شدند.
دختر نوجوان باز هم مدعی‌ شد از سوی پسران جوان ربوده شده است و گفت: من اصلا قصدم این نبود که به دماوند بروم.
آنها به‌عنوان مسافر من را سوار کردند و از جاده منحرف شدند، من هم اول می‌خواستم مقاومت کنم، اما ترسیدم و از ترس سکوت کردم چون شش نفر بودند و من نگران بودم جانم در خطر باشد به‌همین‌دلیل هم چیزی نگفتم. سپس پسران جوان در جایگاه حاضر شده و دفاعیات خود را مطرح کردند. هیئت قضات با پایان جلسه رسیدگی، متهمان را در اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع مجرم شناخته و هرکدام از آنها را به پنج سال حبس و ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      6 تا جوون زندگیشون نابود شد به خاطر ....

    • بدون نام

      معلومه دختره داره دروغ میگه
      وگرنه مرض داری وقتی میبینی دو یاسه نفر جوون سوارماشین شخصی خودشون هستند وتوهم باخیال راحت سوار میشی

    • بدون نام

      دختره داره دروغ میگه

    • امین

      زندگی 6 تا جوون نابود شد

    • بینام

      خوب مقصر خودتی اول باید نرخ میگفتی

    • بدون نام

      ای وجدان کجایی؟ یا کجا رفتی؟ تعرض گروهی به یک نوجوان 16ساله! با باید تاسف جوانان تجاوزگر را بخورند و یا نرخ این عمل ناشایست را بهانه میکنند!! اولا در ماشین شش نفر نبودن دو یا سه نفر بودن و بقیه دوستانشان در آن مکان دماوند بودند!!! چرا اینطوری ماجرا را نمیبینید؟؟ اگر با خواهر یا بستگان نزدیکتان این عمل انجام شود، هم با دمتان گردو میشکنید؟؟ در این برهه که فقر و تنگدستی فرا گیر است نميشود دختر دیگران را مثل خواهر خود دید؟؟ پس اون وجدان خفته چی شده؟ آیا ناموس دیگران را لگدمال کردن جزو مردی و مردانگی است؟؟ خدا به فریاد دختر ستم دیده برسد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج