adexo3
۴۷۵۸۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

وقوع آتش‌ سوزی در مدرسه؛ این بار در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از وقوع آتش‌سوزی در مدرسه روستای سیف‌آباد شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از وقوع آتش‌سوزی در مدرسه روستای سیف‌آباد شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته است.

مصطفی خزاعی تصریح کرد: آتش‌سوزی در این مدرسه به علت دست‌کاری بخاری توسط دانش‌آموزان و ریزش نفت بیش از ظرفیت مخزن این بخاری به وقوع پیوسته است.

وی با تأکید بر اینکه این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته است، افزود: با توجه به اینکه شدت آتش‌سوزی وسیع نبوده خسارت جدی هم متوجه کلاس درس نشده است.

وی یادآور شد: پس از وقوع آتش‌سوزی معلم و مدیر به سرعت اقدام به خارج کردن دانش‌آموزان از کلاس درس می‌کنند.

خزاعی ادامه داد: بخاری این کلاس از نوع بخاری نفتی کاربراتوری بوده که بر اساس سیاست آموزش و پرورش قرار بوده تمامی مدارسی که با بخاری نفتی می‌سوزند به بخاری گازسوز تبدیل شوند و این برنامه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مدارس برخی از روستاهای همدان بخاری نفتی وجود دارد، یادآور شد: ۴۰ مدرسه در شهرستان اسدآباد شرایطی همچون شرایط مدرسه روستای سیف‌آباد را دارند که با بخاری نفتی کابراتوری فعالیت می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دومین کشور از نظر ذخایر گازی تو دنیا هستیم ولی متاسفانه بیشتر مدارس هنوز از بخاریهای نفتی ودربیشترمناطق دورافتاده ازهیزم برای گرم شدن استفاده میکنند
      وهمین گاز به خارج از مرزها هم صادرشده و اونا دارن استفاده میکنند اما متاسفانه مناطقی هستند که در چند کیلومتری همین خط لوله گاز واقع شده اند و ازاین نعمت بی بهره هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج