۴۷۶۰۵۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
پ

هدیه ۱۶ میلیارد تومانی به همسر یکی از مسئولان

سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: ما در حالی با اشرافی‌گری مخالف هستیم که یک بدهکار بانکی هدیه ۱۶ میلیارد تومانی به زن یکی از مسئولان داده و مسئولی صراحتا اعلام می‌کند که ۱۰۰۰ میلیارد تومان دارایی دارد.

خبرگزاری تسنیم: پرویز سروری امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه سیصد و بیست و هفتم شورای شهر با بیان اینکه انقلابی‌گری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و این روحیه باید حفظ شود گفت: در همه انقلاب‌ها مرحله گذر از نهضت به نظام طولانی می‌شود اما امام تلاش کرد نهضت را سریع‌تر به نظام تبدیل کند و شاهکار امام این بود که نظام را به صورت نهضتی اراده کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم در عرصه‌های مختلف نقش مهمی دارند گفت: در اوایل انقلاب به صورت گسترده ترور رخ داد و امام همه را برای حفظ امنیت بسیج کرد که در آن زمان ۳۶ میلیون نفر جمعیت کشور وظیفه اطلاع رسانی و حفظ امنیت را داشتند.

وی با بیان اینکه امروز مدیرانی هستند که باید اقتصاد مقاومتی را مدیریت کنند اما متاسفانه نگاهشان به خارج از کشور است، گفت: این مدیران به مردم اعتماد نکرده و بر همین اساس باید بگویم که به زمان شاه برگشته‌ایم چرا که در حوزه اقتصاد نه تنها به مردم اعتماد نمی‌کنند بلکه از اقتصادی مقاومتی نیز دور شده و این به معنای خلاف انقلاب عمل کردن است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه جوهره انقلاب اسلامی، استکبارستیزی بود گفت: برخی‌ها شعار استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی سر داده و عده‌ای دیگر نیز عنوان کرده‌اند که اسلام نیاز به جمهوریت ندارد، همه این مدل‌ها محکوم است چرا که نباید مبانی انقلاب اسلامی را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه ما اوبامای خوب و ترامپ بد نداریم گفت: بیشترین قتل عام‌ها در دنیا، تشکیل داعش و فتنه ۸۸ در دوره اوباما رخ داده است.

سروری اضافه کرد: آنهایی که از برجام فقط یک هواپیما به ارمغان آوردند می‌گویند که اوباما گزینه جنگ را از روی میز برداشته است اما باید بگوییم امروز می‌بینیم که خیلی از مباحث برجام نقض شده است .

وی در بخش دیگری از نطق خود آمریکا را یک گرگ وحشی دانست و گفت: ملت ما باید روحیه ضد استکباری خود را حفظ کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تجمل گرایی و اشرافی گری که امروز بر جامعه وجود دارد گفت: ما در حالی با اشرافی گری و تجمل گرایی مخالف هستیم که یک بدهکار بانکی هدیه ۱۶ میلیارد تومانی به زن یکی از مسئولان هدیه داده است و امروز مسئولی صراحتا اعلام می‌کند که ۱۰۰۰ میلیارد تومان دارایی دارد و این با آرمان‌های مبارزه با تجمل گرایی انقلاب اسلامی در تضاد است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: باید به سینه شهردار تهران مدال افتخار زد چرا که آنان که به کشور خسارت زده و فرصت ها را به تهدید تبدیل کردند، باید عذرخواهی کنند.

سروری با بیان اینکه فتنه ۸۸ در این کشور بزرگترین آسیب را به کشور زد وعده ای جان شان را از دست دادند، اما هیچ کسی از مردم عذرخواهی نکرد، تصریح کرد: برخی جریانات به کشور خسارت زده و آبرو بردند و فرصت ها را به تهدید تبدیل کردند چرا آنها عذرخواهی نمی کنند؟

وی با بیان اینکه باید منطقی به این مسئله نگاه کنیم، خاطر نشان کرد: آن آقایی که مقاله می نویسد و غیرمنصفانه رفتار می کند، باید پاسخگو باشد.

سروری افزود: در حادثه پلاسکو ما ۲ مرحله داشتیم نخست آواربرداری و سپس رسیدگی به علل آن حادثه. من در مرحله اول گفتم که باید از شهردار تشکر کنیم که جانانه در کنار نیروهایش ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه قالیباف ثابت کرد که مدیری جهادی است و مثل جبهه های جنگ با حادثه پلاسکو برخورد کرد، گفت: در ۹ روز عملیات حادثه پلاسکو شهردار تمام وقت در محل حاضر بود و تمام روزها در مجاورت سم هایی که در هوا موجود بود قرار داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل محمدی

      هردم از این باغ بری میرسد

    • بدون نام

      چرا مسئولین این کشور عین بیسواد ها حرف میزنند بالا این خبر وزیر بهداشت

    • بدون نام

      شهردار عذاب وجدان دارد

    • بدون نام

      برو بابا

    • بدون نام

      شما خواهش ساکت......،شما سیاسی هستید یا باید مسائلی مثل چگونگی تخریب پلاسکو را دنبال کنید این به شما مربوطه نه مسائل سیاسی سرتاپایه کرباسین

    • بدون نام

      برخورد با استکبار برای خیلی ها نون داره.وبرای خیلی ها(مردم)نون نداره..اینو بفهمید

    • بدون نام

      مدرک اگرداری رو کن والا حرف بیخود مزن آقا.

    • بدون نام

      ۱۶ میلیارد چقدر هست چند تا صفر داره چند تا آدم زنده میشه باهاش خرید کلیه ۵ میلیون کبد ۸۰ میلیون ....

    • بدون نام

      جناب سروی باید خجالت بکشد، از این که حرف میزنند

    • بدون نام

      حالا هی بگیید فساد در دولت احمدی نژاد بی سابقه بود
      دراین دولت چه؟...........
      وقتی مردم اینا را می بینند دیگه چه اعتمادی میشه به دولت داشت
      ..........
      احمدی نژاد همش تو مقصری

    • حاج مرتضی

      ای کاش حکم خداوپیغمرش دراین مملکت هم حداقل خیلی کم درمورد دزدیهااجرا میشد الان خیلی هایا بدون انگشت بودن یا بدون دست واقعا از همین شهدا ازاین جانبازها شرم نمیکنیداینها جانشان رادادن بدنشان تیکه تیکه شدالان یه سری هم که دارن اینجوری جوابشان را میدن شرم کنید هیچ کشوری اندازه مادزد نداره مرگتان باد مردم از بدبختی دیگه نا ندارن

    • بدون نام

      انقدر دزدی و اختلاص تو کشور زیاد شده که خودشان هم اعتراف می کنند و لو می دهند وشکایت می کنند

    • بدون نام

      این پولها چگونه است شما هر حرف و نظری دارید از کلمات و فرمایشات امام استفاده می کنید مثل مرد آن مسوول ووو دهنده و گیرنده را بامدرک اعلام کن مدال هم تا می توانی بر سینه و سر خودتان آویزان کنید مبارکتان. باشد

    • چاووش

      اقای محترم طبق گفته هایتان این بدهکاربانکی که 16میلیارد به همسریک مسئول داده ضمنا آن مسئولی که 1000میلیاردثروت ازطریق رانت دولتی ورشوه وارتشاء واختلاس بدست اورده است را معرفی نمایید مگرمیشودیک مدیرمسئول باحقوق مدیریتی 1000 میلیاردکسب درامدنماید واقعا شماها یک میلیاردتومان را یک میلیون تومان نزدخودتان فرض میکنید(قال الله یوم تاتی لاتنفع المال والبنون ) اگراسامی این دوفردمختلس را اعلام نمودید وصحت داشت شماراستگویید والا دروغگو ودشمن خدایید

    • بدون نام

      چقدر پول ....گرفتی این حرفارو زدی

    • بدون نام

      این یا تهمت است یا رشوه .
      دستگاه قضا چرا رسیدگی نمیکنه؟

    • بدون نام

      اگرانقلابی هستی ونمیترسی وحق میگی پس نترس اسمشو بگو والا سمپاشی نکن ومردم را عزاب نده با حرفات

    • روهام

      به ذائقه برترینها خوش نیومد چاپ نکردی

    • علی

      این بابا تازه از خواب بیدار شده

    • فرشيد

      مقصر فقط و فقط خود ما مردم هستیم که بجای تصمیم گیری منطقی،احساسی فکر و عمل میکنیم و اینگونه بیسوادانی رو انتخاب میکنیم که هنوز نمیدونن وظیفه شون چیه و حوزه کاریشون کجاس

      از ماست که بر ماست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج