۴۷۶۱۲۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شکایت همسر ترامپ از روزنامه دیلی میل

ملانیا ترامپ در پی آنچه وی ادعای کذب روزنامه دیلی میل علیه خود خوانده، ضمن شکایت به دادگاه، ۱۵۰ میلیون دلار غرامت از این نشریه طلب کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از دویچه وله، «ملانیا ترامپ»، همسر رئیس جمهوری آمریکا ضمن شکایت از روزنامه دیلی میل آمریکا، از این نشریه ۱۵۰ میلیون دلار به عنوان غرامت طلب کرد.

بر اساس این گزارش، روزنامه انگلیسی دیلی میل با انتشار مطلبی در خصوص «ملانیا ترامپ» که در ماه اوت سال گذشته میلادی منتشر کرد، مدعی شده که همسر رئیس جمهوری آمریکا در دهه ۹۰ میلادی هنگامی که برای یک آژانس مد کار می کرده به عنوان زنی که برای همراهی مردان مشهور و ثروتمند به اجاره داده می شده مشغول بوده است.

وکیل «ملانیا ترامپ» همان زمان اعلام کرده بود از روزنامه مذکور به دلیل شایعه پراکنی و همچنین وارد آوردن ضربه روحی شدید به وی شکایت خواهد کرد.

«چارلز هاردن»، وکیل «ملانیا ترامپ» اکنون اعلام کرده که موکلش ضمن شکایت از نشریه دیلی میل، خواستار دریافت ۱۵۰ میلیون دلار به عنوان غرامت از این روزنامه آمریکایی شده است.

وکیل همسر رئیس جمهوری آمریکا می گوید، به دلیل تهمت های نشریه مذکور، مارک لوازم آرایشی «ملانیا» که به نام همسر رئیس جمهوری آمریکا به فروش می رسد دچار افت فروش فزاینده ای شده است.

گفته می شود دیلی میل پس از اعلام شکایت «ملانیا ترامپ» از این نشریه، مطلب مذکور را از روی وب سایت خود حذف کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبول کن واقعیت را گفته اخه یک مدلینیگ چه ربطی به کاخ سفید داره این یه مدل باج خواهی همسر روانی ترامپ خودشه که هالو زنش هم از خودش بدتر در ضمن دخترش با ان همسر یهودیش در اسمان سیر میکنند همه شون دیوانه که بودند وقتی ورد کاخ شدند دیوانه تر خدای همسر اوباما واقعا با تواضع وخانم ولی اینها خیل میکنند امدهاند کنار دریا کم مانده با بیکنی در محافل حاضر شوند بروید گمشدید ما را تحدید نکنید هیچوقت درهیچ کجا یک ایرانی را به سخره نگیرید کل کشورتان را ایرانیها میگردانند این دولت ماست که قدر انها را نمیداند واز دانش اگاهی سواد تخصص انها بهره نمیگیرد

    • بدون نام

      ببینید 98/درصدمردان ایرانی ناموس پرستند...وزیرسیوال بردن همسر پرزیدنت ترامپ دورازمردانگیست.واین ازمردان مانیست.وترامپ ازاین بابت یک دختر اسلونی راازدنیاثروت به دنیا سیاست کشیده...اگرپروشودپاندیده کفش حالادیده صاغدری بنفش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج