adexo3
۴۷۶۲۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رشد ۵۰ درصدی ارزش ضمانت‌نامه‌های صادراتی

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: ارزش ضمانت های صادر شده و تمدیدی توسط این صندوق در ۱۰ ماهه امسال به ۱۲۴ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

خبرآنلاین: مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: ارزش ضمانت های صادر شده و تمدیدی توسط این صندوق در ۱۰ ماهه امسال به ۱۲۴ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

محمدحسین مقیسه اظهار داشت: بیشترین ارزش ضمانت نامه های صادر شده این صندوق برای طرح های ایجادی به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان و سپس سرمایه در گردش به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه سال ۹۵ به تعداد ۲۵۰ ضمانت نامه صادر و تمدید شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به لحاظ عددی ۱۹درصد رشد را نشان می دهد.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: در ۱۰ ماهه امسال این صندوق برای صندوق کار آفرینی امید ۳۹ ضمانت نامه، بانک های صنعت ومعدن ۳۳ و بانک سینا ۱۹ ضمانت نامه صادر کرده است.
مقیسه همچنین گفت: حمایت از بنگاه های کوچک و تسهیل سرمایه گذاری برای آنها، همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و دولت نیز آن را مورد توجه ویژه قرار داده است.
وی افزود: صنایع کوچک سهم قابل توجهی در کل صنعت، اشتغال و ارزش افزوده اقتصاد ایران را دارا است، بنابراین دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت سیاست ها و اقدامات جدی را برای حمایت از صنایع کوچک در دستور کار خود دارند.
مقیسه گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ۷۰ درصد اصل و سود تسهیلات درخواستی (مناطق کمتر توسعه یافته تا ۸۵ درصد) را برای واحدهای صنعتی واجد شرایط نزد بانک ها را ضمانت می کند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمانت هایی که توسط این صندوق صادر می شود را متنوع خواند و خاطرنشان کرد: هم اکنون ضمانت نامه پیش پرداخت، حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و مزایده و ضمانت نامه خرید مواد اولیه نیز توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک صادر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج