۴۷۶۸۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ویژه برنامه صداوسیما در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن شبکه های سیما ویژه برنامه هایی با محوریت حضور پرشور مردم از شبکه های سیما پخش می شود.

خبرگزاری تسنیم: همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن شبکه های سیما ویژه برنامه هایی با محوریت حضور پرشور مردم از شبکه های سیما پخش می شود.:

شبکه یک سیما

ویژه برنامه «من انقلابی ام» به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد روز جمعه ۲۲ بهمن از حدود ۸ صبح به صورت زنده پخش می شود.

پخش مستندهای انقلاب، نماهنگ های ویژه روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ارتباط با استان های سراسر کشور و حضور مردم در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بخش های برنامه «من انقلابی ام» است.

همچنین دوربین های شبکه یک با حضور در جایگاه اصلی سخنرانی رییس جمهور در میدان آزادی، این لحظات را ثبت می کنند.

شبکه دو سیما

پایگاه شبکه دو با هدف به تصویر کشیدن حضور پر شور مردم، امسال نیز در تقاطع خیابان آزادی و پل یادگار امام (ره) برپاست تا با حضور هنرمندان مردمی و مجریان مختلف به پوشش تصویری این مراسم بپردازد.

براساس پیش بینی صورت گرفته در این روز سید جواد هاشمی، مسعود روشن پژوه، فاطمه امینی، بهاره جهاندوست، سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) در کنار چهره های مختلف هنری به اجرای برنامه خواهند پرداخت تا همراه با مردم تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب را جشن بگیرند.

همچنین ویژه برنامه ۲۲ بهمن از استودیو پخش شبکه دو با اجرای محمد جعفر خسروی و رویا حسینی روانه آنتن خواهد شد.

گفتنی است، این ویژه برنامه از ساعت ۹ تا ۱۳، شکوه حضور مردم در حماسه ۲۲ بهمن را به صورت زنده پوشش تصویری می دهد.

شبکه سه سیما

ویژه برنامه ۲۲ بهمن، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این برنامه از استودیو پخش شبکه با اجرای فرشید فهیم میزبان حجت الاسلام مهدی روحانی همراه خواهد بود .

همچنین پایگاه استقرار شبکه سه سیما در خیابان آزادی، دانشگاه شریف، جنب درب شماره ۲ با حضور مجریان شبکه چون محسن حاجیلو، زهرا جهرمی، سمیه قانعی، نجمه جودکی، حامد حاجیلو، پیمان یوسفی، بیژن خراسانی، بهزاد کاویانی، مهدی نادریان، محمد رضا احمدی، ابوالفضل آقا خانی و ..... خواهد بود که میزبان حماسه آفرینان راهپیمایی این روز با شکوه با حضور هنرمندان و ورزشکاران خواهند بود.

گفتنی است، حمید غلامعلی، مازیار عصری، بهرام پاییز، حمید فولادی، علی تفرشی، محمد گلریز و ... از خوانندگان حاضر در پایگاه استقرار شبکه سه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند بود .

ارتباط با مراکز استان‌ها و پخش تصاویری از استان‌های مختلف از دیگر بخش‌های این برنامه است. تهیه کنندگی این برنامه که به صورت زنده از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت، برعهده محمد هاشمی اصل است.

شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما نیز تصاویری از حضور مردم را در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به نمایش می گذارد.

شبکه پنج سیما

«مهر وطن» به تهیه کنندگی شهرام نسترن راد، عنوان ویژه برنامه ۲۲ بهمن شبکه پنج سیماست که پنج شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه بر روی آنتن می رود.

در این ویژه برنامه که پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه حوالی ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود، ارتباط تلفنی با مسئولان راهور، سازمان تبلیغات اسلامی برقرار و مسیرهای راه پیمایی ۲۲ بهمن به مخاطبان اطلاع رسانی و تشریح می شود. بهروز تشکر، حسین مولایی، محمد نظری مجریان این ویژه برنامه هستند.

همچنین در ویژه برنامه «مهر وطن» که جمعه ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح پخش می شود، حضور پرشکوه و گسترده مردمی را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه پوشش تصویری می دهد. این ویژه برنامه دارای دو بخش استودیویی و زنده است.

گفتنی است شبکه پنج سیما با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام با دعوت از چهره های فرهنگی ، هنری و .... حضور پرشکوه ملت ایران را در قاب تصویر نمایش می دهد.

در ایستگاه ویژه شبکه پنج سیما جمعی از مجریان شبکه و مجریان کودک و عروسک های برنامه رنگین کمان نیز با کودکان و نوجوانان همراه می شود.

این ویژه برنامه که از ساعت ۸ جمعه ۲۲ بهمن ماه بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود و در فواصل برنامه میان برنامه های مناسبتی و ویژه دهه مبارک فجر از سال های گذشته و همچنین سرودهای حماسی و انقلابی به استقبال سالگرد پیروزی جشن انقلاب می رود.

شبکه قرآن

همزمان با سی و هشتمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه ای را با عنوان «قرار قرآنیان» به صورت زنده به روی آنتن خواهد برد .

همچنین تصاویر راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال نیز از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی (خیابان آزادی تقاطع نواب) به صورت زنده از ساعت ۹ صبح تقدیم بینندگان خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین حشمتی (معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی )، قره شیخلو (رئیس دارالقرآن الکریم)، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی) و دیگر مسئولین فرهنگی و قرآنی کشور با حضور در جایگاه این شبکه به گفتگو با مردم به صورت زنده خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است ، این شبکه ویژه برنامه هایی را در جایگاه اختصاص یافته به این شبکه در مسیر راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن تهیه و تدارک دیده است که می توان به حضور وگفتگو با مدیران ، اساتید ، قاریان بین المللی ، پیشکسوتان و کارشناسان قرآنی و معارفی و اجرای برنامه توسط ایشان و همچنین اجرای همخوانی گروه کودک و نوجوان اشاره کرد .

سید وحید مرتضوی و مهدی صفری به عنوان مجریان جایگاه و سید کمال هاشم زاده به عنوان مجری برنامه در استودیو پخش حضور خواهند داشت . ضمن اینکه خانم خامه یار ، عسگری و اکبری گزارش هایی از حضور باشکوه مردم در این همایش بزرگ تقدیم بینندگان خواهند کرد .

«قرار قرآنیان» با تهیه کنندگی امیر افشار فتوحی کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیماست که از ساعت ۹ روز ۲۲ بهمن به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج