adexo3
۴۷۸۱۷۳
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

وزیر نیرو از مردم خوزستان عذرخواهی کرد

وزیر نیرو از مشکلات به وجود آمده برای مردم خوزستان در خصوص قطع آب و برق عذرخواهی کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: وزیر نیرو از مشکلات به وجود آمده برای مردم خوزستان در خصوص قطع آب و برق عذرخواهی کرد.

حمید چیت چیان که برای بازدید از بررسی مشکلات به وجود آمده در برخی شهرستان های استان وارد اهواز شده بود ، در ارتباط با خبر ۱۴ سیما افزود : از صبر و تحمل مردم در ایجاد مشکل به وجود آمده تشکر می کنم.

وصل برق ۹۰ درصد از مشترکان خوزستان
خبرگزاری ایسنا: وزیر نیرو گفت: طی اقدامات صورت گرفته برق بیش از ۹۰ درصد کل مشترکان خوزستان تاکنون وصل شده و تا ساعت ۱۶:۰۰ نیز کل مشترکین از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

حمید چیت چیان در خصوص قطعی آب و برق استان خوزستان اظهار کرد: همزمانی رطوبت و گرد و غبار با هم برای صنعت برق مشکل ساز شده بود؛ به گونه ای که شاهد قطعی این دو مهم از شب گذشته بوده ایم امکا باید گفت که رطوبت به تنهایی مشکل ساز نبوده همانطور که برخی از شهرهای کشور زیر بارش سنگین باران در برخی ایام قرار می گیرند و گرد و غبار نیز به تنهایی مشکل ساز نیست اما تاکید این دو با هم باعث گل آلود شدن و رسوخ املاح مختلف به سیستم های برق می شود.

وی ادامه داد: سیستم های امنیتی مخصوص برق عایق بندی شده هستند، اما در این شرایط نقش هادی را ایفا کرده به همین خاطر یا خاموش و یا منجر به اتصال کوتاه می شوند.

وزیر نیرو با بیان اینکه حادثه ای در درون تأسیسات اتفاق نیفتاده است، تصریح کرد: تجهیزات مورد استفاده در صنعت برق از بالاترین استانداردها برخوردار هستند و این شرایط محیطی استثناء به حساب می آید.

وی با بیان اینکه بر اثر این اتفاق پنج نیروگاه از مدار خارج شده است، گفت: با تابش آفتاب و کاهش رطوبت هوا به تدریج پست ها وارد مدار شده اند و درحال حاضر تنها نیروگاه رامین به مدار وارد نشده است.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: نبود برق باعث تعطیلی تصفیه خانه ها و پمپاژ آب شده بود که این امر قطعی آب برخی از شهرهای این استان را به دنبال داشت که طی ساعت ۱۲:۰۰ و ۱۳:۰۰ امروز به تصفیه خانه با برخورداری از سیستم برق ویژه ای به فعالیت خود ادامه داده اند که طی دو یا سه ساعت آینده و پر شدن لوله ها مجددا آب منازل وصل خواهد شد.

به‌گفته وی، برای پیشگیری از اتفاقات مشابه ۱۰۰ میلیارد تومان در خصوص تکمیل زنجیره خطوط ، عایق بندی پست ها و خرید ۱۵ مقر برای شستشو در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      که چی بشه ؟ عذر خواهی واسه مردم آب و نان است ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلیلشو که گفت
        حالا دو ساعت برق نبوده چیزی شده ؟

    • بی نام

      عذرخواهی مشکل حل نمیکنه زودتر یه کاری بکنید

    • توتو

      خوب مردمو به حال خودشون رها کردید هر کاری دلتون میخواد میکنین

    • بدون نام

      وزیرنیرواگرجرات دارین نصف13ساعت ک برقای اهوازقطع بودبرقای تهرانوقطع کن/تاببین چه جوراستیضاحت میکنن/چرافقط زورتون ب مردم خوزستان مظلوم میرسه

    • روح ک ش

      یعنی چی عذرخواهی کرده؟؟مگه گردوخاک و مه کار وزیر بوده؟؟ ادای خارجیهارو در نیارین.
      در سال ٢٠٠٠٠ نفر توی تصادفات میمیرن کسی استعفا یا عذرخواهی نمیکنه یا در اون تولید کننده خودروی غیر استاندارد رو نمیبندن.ولی ایشون بخاطر شرایط,جوی عذرخواهی کرده؟؟

    • amin

      به حال مردم خوزستان باید گریست. روی نفت و گاز و کلی منابع معدنی خوابیدن و از هر نظر دارای پتانسیل های قوی هست ولی در نهایت از کم رفاه ترین استان های ایرانه. چی بگم ...

    • بدون نام

      هزینه گاز مصرفی این ماه دو برابر ماه گذشته برای مشترکین در نظر گرفته شده است ، برای پرکردن جیب مدیران دولتی ...

    • خاطره

      چرا ما برق یه استان باید پونزده شونزده ساعت قطع باشه؟؟؟استانی که یکی از نیروگاهاش به تنهایی داره برق کل استان تهرانو تهیه میکنه.چطوریه که برق تهران وصلِ ولی برق خود خوزستان میره؟.بقیه شهرها رو نمیدونم اما ماهشهر و مِمکو که کلا سهمیه دارن.تو ماه حتما یک روز کامل قطعی برق داریم.ولی دیگه خیلی مسخره و جالبه....برق که میره خطوط ایرانسل هم قطع میشه. اب هم دوازده ساعت میره.ینی تو اون شونزده ساعت اگه کسی مریض داشته تو خونه چیزیش بشه....حتما میمیره...شما هرجای دنیا بری بگی یه کشوری هست که ادعای قدرت میکنه ولی اوضاع قطب نفت و گازش اینه ...

    • علی

      عذرخواهی دردی را درمان نمیکندهرچندلازم است که وزیرگفت..من بعنوان یک خوزستانی زجرکشیده هیچگونه توجیهاتی ازاین دست را نمیپذیرم.امام راحل(ره)مافرمودخوزستان دین خودرا به اسلام اداکردو حالا نوبت مسئولین است که وظایفشان رابی کم وکاست درخدمت رسانی کامل به این مردم دردکشیده انجام دهند

    • بی نام

      هدف برداشتن اون ۱۰۰ میلیارد تومان برای عایق بندی و.. بوده که اونم بحمدالله جور شده فردا دوتا روکش میکشند و میگن شد ۱۰۰ میلیارد هاهاهاها-

    • مهدی

      با سلام
      ببخشید یه سوال داشتم از آقای وزیر ایشون میتونه تحمل کنه که 16 ساعت دست شویی نره که یه بچه 3 تا 4 ساله تحمل کنه ؟
      آقای وزیر همه که مثل جنابعالی و مدیران گردن کلف که با پول بیت المال گردنشون کلفت شده داخل خونه ویلایی زندگی نمیکنند بابا ما داخل آپارتمان 70 متری زندگی میکنیم که نبود آب و برق یعنی فلاکت ، چرا این مشکلات مردم را درک نمیکنید اون از گرد خاکی که به واسطه خشکاندن آب کارون و تالاب شادگان نثار مردم خوزستان کردید و این هم از قطع بی رویه وطولانی مدت آب و برق .
      نمیدونم این نمایندگان خوزستان دارن چکار میکنند میدونم که شما هم رفتید در آب و هوای خوش تهران برا خودت صفا میکنید .
      خداییش فردا با چه رویی میخواید دوباره مردم بهتون رای بدند.
      به خدا ما وطنمون دوست داریم و حاضریم همونطوری که پدران ما در 8 سال دفاع مقدس جانانه دشمن رو از این خاک بیرون راندن ما هم برا ذره ای از این خاک جانفشانی کنیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج