۴۷۸۲۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیلم «کیانو ریوز» در بازار برلین مشتری پیدا کرد

در یک پروژه اکشن جدید، بازیگر «جان ویک» نقش یک راننده حرفه‌ای رالی را بازی می کند که می‌خواهد به مسیر حرفه‌ای کاری اش جان تازه ای ببخشد.

روزنامه بانی فیلم: در یک پروژه اکشن جدید، بازیگر «جان ویک» نقش یک راننده حرفه‌ای رالی را بازی می کند که می‌خواهد به مسیر حرفه‌ای کاری اش جان تازه ای ببخشد.
فیلم «کیانو ریوز» در بازار برلین مشتری پیدا کرد

به نقل از هالیوود ریپورتر، در نخستین روز «بازار فیلم برلین»، کمپانی لاینزگیت حقوق رسمی توزیع فیلم «ماشین رالی» با نقش آفرینی کیانو ریوز در ایالات متحده را خریداری کرد. این فیلم به کارگردانی الیویر مگاتون (سازنده «ربوده شده۲»، «ربوده شده ۳» و «کلمبیانا») از روی فیلمنامه جرمی لات ساخته می شود.

استیون هامل و ریوز از طرف کمپانی فیلمز و مارک گائو و گرگوری اونون از فاندمنتال فیلمز تهیه کنندگان فیلم هستند و گری گلوشان تهیه کننده اجرایی آن است.

این فیلم داستان یک راننده نسکار خودخواه با بازی ریوز را تعریف می‌کند که وارد یک مسابقه رالی بین‌المللی در سراسر چین می‌شود تا بتواند دوباره مسیر حرفه‌ای کاری‌اش را بهبود ببخشد. وقتی او با یک زن جوان چینی همراه می شود که می خواهد راننده حرفه‌ای شود، یاد می گیرد که به عنوان بخشی از یک تیم بزرگتر به پیروزی دست پیدا کند. فیلمبرداری این پروژه در چین و ایالات متحده انجام می شود.

جیسون کنستانتین، رییس کمپانی لاینزگیت که رییس بخش خرید پروژه ها و پروژه های مشترک این کمپانی هم هست، می گوید: «خیلی هیجان زده هستیم که یک بار دیگر می توانیم با کیانو ریوز کار کنیم، کسی که در فرنچایز «جان ویک» خارق العاده است و ما بر این باوریم که «ماشین رالی» پتانسیل فوق العاده ای دارد تا دوباره کیانو را وارد اکشن کند، اما این بار پشت فرمان. جرمی کار خیلی خوبی در نوشتن فیلمنامه انجام داده که شامل مجموعه ای چندملیتی از شخصیت ها می شود و ما خیلی خوشحالیم که الیویر یک فیلم بزرگ دیگر را برای مان کارگردانی می کند.»

کنستانتین و ادا کووان معاون اجرایی بخش خرید و پروژه های مشترک لاینزگیت مذاکرات این معامله را انجام دادند. کمپانی آی ام گلوبال مسئولیت فروش بین المللی این پروژه را در بازار فیلم برلین بر عهده دارد.

این در حالی است که هفته پیش اعلام شد بازیگر «ماتریکس» در فیلم «سیبری» به کارگردانی متیو راس جلوی دوربین می‌رود. قرار است امتیاز نمایش این فیلم نیز در جشنواره فیلم برلین عرضه شود. داستان این فیلم درباره یک تاجر الماس آمریکایی است که به روسیه سفر می‌کند تا یک الماس نادر آبی را به فروش برساند.

کیانو ریوز ۵۴ ساله بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و موسیقیدان کانادایی سال ۲۰۱۶ در چهار فیلم بازی کرد که شامل «افشا» ، «شیطان نئونی»، «بد بچ» و «جان ویک: قسمت دوم» می‌شود.

کمپانی سامیت متعلق به لاینزگیت همین آخر هفته فیلم «جان ویک: قسمت دوم» را با نقش آفرینی ریوز اکران می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج